Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Eurocommerce: Modernizați taxarea comerțului internațional cu alimente

Autor: Nora Marinmiercuri, 5 februarie, 2020

În timpul negocierilor de la summit-ul OCDE din această săptămână de la Paris, directorul general EuroCommerce, Christian Verschueren, a făcut presiuni asupra negociatorilor pentru a realiza progrese concrete în modernizarea sistemelor de impozitare internaționale, mai ales cele referitoare la comerțul internațional cu produse alimentare. În acest sens, oficialul Eurocommerce a declarat:

 

„Comercianții cu amănuntul și angrosiștii, atât online cât și offline, susțin discuțiile OCDE privind modernizarea sistemelor de impozitare a companiilor și le fac adecvate economiei globale digitalizate. Este esențial ca negociatorii să găsească acum un motiv comun pentru a continua negocierile pentru a găsi o soluție multinațională și a evita o tendință în creștere către abordări naționale fragmentate. „

 

EuroCommerce a adoptat anul trecut un set de principii cheie [1] pentru impozitarea economiei digitalizate. Este esențial faptul că impozitarea trebuie să fie neutră de canal – potrivită atât pentru vânzări online, cât și pentru offline. Digitalizarea oferă oportunități pentru întreaga economie, în special pentru comerțul cu amănuntul și cu ridicata, dar principiile subliniază că sarcina fiscală trebuie împărțită în mod echitabil între toți participanții la piață, indiferent de modelul de afaceri sau de mărimea companiei.

 

Verschueren a concluzionat: „Știm că găsirea unui consens nu este ușoară, dar alternativele sunt mai rele și nu oferă niciun răspuns la provocările viitoare. Ne-am bucurat să vedem că Statele Unite și Franța găsesc un acord interimar săptămâna trecută la Davos, dar întreprinderile din Europa și din lume sunt nerăbdătoare să vadă OCDE la un consens și foarte curând ”.

Trasabilitatea cărnii, pusă sub lupă la Anuga 2019
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 29 august 2019

În acest an, târgul Anuga va pune accentul pe trasabilitatea produselor. Organizatorii săi au explicat cum consumatorii pun un preț ridicat asupra regionalității și trasabilității produselor și abordează temele bunăstării și protecției animalelor.   Într-un comunicat transmis redacției Meat.Milk, organizatorii Anuga...

”New Deal for Consumer ”și noile principii de informare în on-line a consumatorilor
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 26 iulie 2019

Recent, comunitatea europeană de afaceri și comerț reunită sub sigla Eurocommerce, și-a prezentat în mod voluntar un nou instrument de informare destinat consumatorilor care fac achiziții on-line.   Scopul inițiativei este acela de a ajuta companiile să găsească modalități mai bune de prezentare a informațiilor către...