Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

EuroCommerce s-a alăturat ”Circular Plastics Alliance”

Autor: Nora Marinjoi, 3 octombrie, 2019

Conform unui anunț oficial al EuroCommerce, federația europeană a marilor retaileri, comercianții au jucat un rol activ în creșterea durabilității produselor pe care le vând.

 

Aceștia lucrează pentru a influența și sprijini consumul durabil prin reducerea utilizării inutile a materialelor naturale, optimizarea logisticii sale și oferirea de alternative la plastic în produsele și ambalajele acestora.

 

De asemenea, lucrează pentru a informa consumatorii despre alegerile durabile și folosesc parteneriatele pe termen lung cu furnizorii pentru a încuraja toate părțile lanțului de aprovizionare să gândească și să acționeze durabil.

 

În acest sens, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a comentat: ”EuroCommerce este încântat să se alăture Circular Plastics Alliance. Această inițiativă globală este o oportunitate pentru sectorul nostru din nou de a demonstra și de a-și dezvolta angajamentul de lungă durată, în ceea ce privește sustenabilitatea.

 

Alianța consolidează mesajul pe care membrii EuroCommerce l-au transmis deja prin angajarea lor în acorduri naționale de anvergură, referitoare la materialele plastice și că ne-am angajat să ne facem partea noastră de treabă, pentru ca lanțul de aprovizionare să contribuie la o economie cu adevărat circulară și la un viitor mai durabil”.

 

În Alianță, vom susține membrii noștri în reducerea consumului de materiale plastice și în consolidarea dialogului cu părțile interesate din lanțul de aprovizionare și cu autoritățile de reglementare. O astfel de abordare de colaborare este vitală pentru construirea cadrului tehnic și de reglementare pentru modelele circulare de afaceri. La fel de central pentru crearea condițiilor pentru ca acest lucru să aibă succes este sprijinirea eforturilor industriei cu sisteme europene eficiente de colectare și sortare a deșeurilor.

Vizibilitatea mărcilor de lactate în on-line, în luna noiembrie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 decembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de lactate, in on-line, pentru luna noiembrie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna noiembrie 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 decembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna noiembrie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...