Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eurolines si tui travel center, sponsori oficiali ai conferintei internationale infoaliment 2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

TUI Travel Center, locul din care vi se deschide lumea

Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra. Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre Vacanta pentru toti inspre promisiunea individuala a unei Vacante pentru tine Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand

TUI in Romania

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.

Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.

Misiunea

Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii, siguranta si calitate, dar mai presus de toate pentru individualitate si diversitate.

Ne face placere sa va convingem de acest lucru in toate agentiile noastre sau prin divizia de business travel dedicata companiilor.

www.tui-travelcenter.ro

Indal Partner iși va expune ultima ofertă de tehnologii la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania clujeană Indal Partner se va număra printre participanții conferinței Meat Milk 2019, acolo unde, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, își va prezenta ultima ofertă de tehnologii destinate industriei alimentare și, în special, celei de procesare a laptelui, la standul pe care îl va organiza în...

Meat Milk 2019: GrECo JLT va susține o prezentare în ședința generală din 30 mai
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania GrECo JLT, va participa la Conferința Internațională Meat Milk 2019, care se va desfășura sub titlul ”Protejarea interesului național în condițiile globalizării sectoarelor de carne și lapte”, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Conform programului, compania va susține o prezentare...

Eurolines si tui travel center, sponsori oficiali ai conferintei internationale infoaliment 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

TUI Travel Center, locul din care vi se deschide lumea

Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra. Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre Vacanta pentru toti inspre promisiunea individuala a unei Vacante pentru tine Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand

TUI in Romania

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.

Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.

Misiunea

Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii, siguranta si calitate, dar mai presus de toate pentru individualitate si diversitate.

Ne face placere sa va convingem de acest lucru in toate agentiile noastre sau prin divizia de business travel dedicata companiilor.

www.tui-travelcenter.ro

GfK: 89 % dintre români și-au pierdut încrederea în economia națională
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

GfK: Creșterea economică şi a puterii de cumpărare nu sunt suficiente pentru a obţine încrederea consumatorilor!   (Comunicat) Pe parcursul anului 2018, consumatorii nu au mai redobândit încrederea în economie pe care au avut-o în 2017.   Românii au devenit reticenţi pe fondul tensiunilor de pe piaţa monetară...

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Indal Partner iși va expune ultima ofertă de tehnologii la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania clujeană Indal Partner se va număra printre participanții conferinței Meat Milk 2019, acolo unde, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, își va prezenta ultima ofertă de tehnologii destinate industriei alimentare și, în special, celei de procesare a laptelui, la standul pe care îl va organiza în...

Meat Milk 2019: GrECo JLT va susține o prezentare în ședința generală din 30 mai
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania GrECo JLT, va participa la Conferința Internațională Meat Milk 2019, care se va desfășura sub titlul ”Protejarea interesului național în condițiile globalizării sectoarelor de carne și lapte”, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Conform programului, compania va susține o prezentare...