Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eurolines si tui travel center, sponsori oficiali ai conferintei internationale infoaliment 2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

TUI Travel Center, locul din care vi se deschide lumea

Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra. Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre Vacanta pentru toti inspre promisiunea individuala a unei Vacante pentru tine Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand

TUI in Romania

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.

Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.

Misiunea

Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii, siguranta si calitate, dar mai presus de toate pentru individualitate si diversitate.

Ne face placere sa va convingem de acest lucru in toate agentiile noastre sau prin divizia de business travel dedicata companiilor.

www.tui-travelcenter.ro

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Eurolines si tui travel center, sponsori oficiali ai conferintei internationale infoaliment 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

TUI Travel Center, locul din care vi se deschide lumea

Timpul a devenit un bun de mare valoare in societatea noastra. Timpul liber pentru familie, prieteni, partener sau pentru noi insine este din ce in ce mai scurt si doar in vacanta il mai recuperam TUI TravelCenter vine cu o noua directie si propune sa facem impreuna un pas mare dinspre Vacanta pentru toti inspre promisiunea individuala a unei Vacante pentru tine Produsele noastre variate servesc drept proba pentru aceasta promisiune de brand

TUI in Romania

In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC.

Desi nu mai are nevoie de nicio prezentare, iata cateva date care atesta dimensiunile sale: TUI opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la peste 19 miliarde de euro.

Misiunea

Acest parteneriat reprezinta finalizarea unei tranzactii care extinde operatiunile Grupului Eurolines, condus de Dragos Anastasiu si marcheaza inceputul colaborarii pentru piata din Romania si Moldova. Toate aceste demersuri s-au facut pentru a sustine un crez si o misiune – aceea de a aseza un zambet pe chipul fiecarui client prin oferirea unui nou standard in domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede ca este nevoie de o retea de agentii de turism in care notiuni ca siguranta pachetului turistic vandut si personalizarea vacantei sa nu fie concepte fara continut, ci sa se traduca printr-o consultanta de calitate in momentul cumpararii pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinatii si hoteluri in exclusivitate si prin garantarea unei vacante in adevaratul sens al cuvantului.

Brandul care reuneste toate beneficiile nr. 1 mondial in Romania este TUI TravelCenter, prin Eurolines.

TUI este viitorul, nu numai pentru servicii, siguranta si calitate, dar mai presus de toate pentru individualitate si diversitate.

Ne face placere sa va convingem de acest lucru in toate agentiile noastre sau prin divizia de business travel dedicata companiilor.

www.tui-travelcenter.ro

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...