Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Europrod e leader la ready-meal si grill

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Ziarul financiar, la categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, in primul semestru s-a inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor totale cu 22%

(un plus de 14% a vanzarilor volumice), pe fondul cresterii vanzarilor de produse vegetale din perioada Pastelui si a produselor proaspete tip grill de sezon.

ªi in 2012, 20% din productia de carne de pui va pleca la export. Compania este prezenta in Germania, Olanda, Franta, Grecia si Marea Britanie, unde exporturile de produse de tip ready-meal de la Europrod sunt in crestere anul acesta.

La categoria salamuri crude-uscate si preparate din carne fierte-afumate vanzarile pe primul semestru consolideaza pozitia celor de la Salbac ele crescand valoric, in primele 6 luni ale acestui an, cu 10,4 % fata de aceeasi perioada din 2011.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...