Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eurostat: În UE, comerțul cu amănuntul a scăzut cu 0,2 %

Autor: meatmilkjoi, 13 septembrie, 2018

(Comunicat) Volumul comerțului cu amănuntul ajustat sezonier a scăzut cu 0,2% în zona euro (EA19), în iulie 2018, față de luna precedentă, potrivit Eurostat, oficiul statistic al Uniunii Europene.

 

O scădere cu 0,7% a vânzărilor de combustibil pentru autovehicule și o scădere cu 0,6% a vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun sunt considerate ca fiind principalul motiv al declinului. În schimb, volumul comerțului cu amănuntul a rămas neschimbat în UE28 pentru aceeași perioadă. Aceasta a fost determinată în principal de o creștere de 0,5% a vânzărilor de produse nealimentare.

 

În luna iunie a acestui an, volumul comerțului cu amănuntul a crescut cu 0,3% în zona euro, dar nu s-a schimbat în UE28.

 

Potrivit datelor statelor membre disponibile la Eurostat, Belgia (-2,1%), Portugalia și Suedia (ambele -1,0%) au înregistrat cea mai mare scădere a volumului total al comerțului cu amănuntul. Cea mai mare creștere a fost înregistrată în Slovacia (+ 1,1%) și Estonia (+ 1,1%), precum și în Regatul Unit (+ 0,8%).

 

Estimări anuale

 

Indicele de vânzări cu amănuntul ajustat în funcție de calendar a crescut cu 1,1% în zona euro și cu 2,0% în UE28, în iulie 2018 față de aceeași lună din anul precedent. Această creștere a fost determinată de creșterea vânzărilor în sectoarele alimente, băuturi și tutun (+ 1,4%), al combustibililor auto (+ 1,3%) și al produselor nealimentare (+ 0,9%). Creșterea cu 2,0% în UE28 a fost propulsată de creșterea vânzărilor de combustibil pentru autovehicule (+ 2,1%), produse nealimentare (+ 1,9%) și alimente, băuturi și tutun (+ 1,8%).

 

Datele disponibile statelor membre arată că cea mai mare creștere anuală a volumului total al comerțului cu amănuntul a fost înregistrată în Polonia (+ 7,7%), Lituania (+ 7,2%) și Irlanda (+ 6,6%). Cea mai mare scădere a volumului comerțului cu amănuntul sa înregistrat în Malta (-2,6%), Suedia (-1,1%) și Austria (-1,0%).

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 12 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

Top-ul vizibilității mărcilor de carne, în on-line, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   vineri, 9 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...