Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eurostat: România, lider european al creșterii în retail

Autor: Maria Demetriadjoi, 8 septembrie, 2016

În ultima sa analiză, Eurostat arată că România a cunoscut în iulie 2016 cea mai mare creștere a volulumui de retail dintre toate țările Uniunii Europene, comparativ cu luna iulie a anului trecut, potrivit estimărilor realizate de biroul de Statistică al Uniunii Europene.

 

Creșterea volumului de retail în România în perioada indicată a fost de 13,5%, țara noastră fiind urmată de Luxemburg, cu o creștere de 12,2% și de Lituania, cu un plus de 6,2%.

 

La polul opus, tot în luna iulie 2016, comparativ cu iulie 2015, cea mai mare scădere a volumului de retail din zona UE a fost raportată în Malta (-2,7%), Belgia (-1,8%), Danemarca (-0,8%) și Slovacia (-0,6%).

 

Per total, în zona UE, volumul de retail a crescut  cu 3,5 % în luna iulie 2016, comparativ cu iulie 2015. Indicele volumului de retail este măsurat în funcție de evoluția totală a mărfurilor vândute.

 

Potrivit estimărilor Eurostat, creșterea volumului de retail din zona UE în luna iulie 2016, comparativ cu iulie 2015, s-a datorat creșterii vânzărilor de produse nealimentare, cu un procent de 4,3%, a combustibilului pentru automobile (3,8%) precum și a creșterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun, cu un procent de 2,2%.

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor în on-line, în luna august
Autor: meatmilk  /   luni, 10 septembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna august 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

GfK: În S1, piața de FMGC a crescut cu 8,4 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 31 august 2018

Piața bunurilor de larg consum a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avânt de 8,4% în comparație cu perioada similară din 2017. Creșterea vine în egală măsură din inflație (+4%, dublu față de prima jumătate a anului trecut, conform Eurostat), cât și din intensificarea volumelor cumpărate.   Alimentele...