Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eurostat: România, lider european al creșterii în retail

Autor: Maria Demetriadjoi, 8 septembrie, 2016

În ultima sa analiză, Eurostat arată că România a cunoscut în iulie 2016 cea mai mare creștere a volulumui de retail dintre toate țările Uniunii Europene, comparativ cu luna iulie a anului trecut, potrivit estimărilor realizate de biroul de Statistică al Uniunii Europene.

 

Creșterea volumului de retail în România în perioada indicată a fost de 13,5%, țara noastră fiind urmată de Luxemburg, cu o creștere de 12,2% și de Lituania, cu un plus de 6,2%.

 

La polul opus, tot în luna iulie 2016, comparativ cu iulie 2015, cea mai mare scădere a volumului de retail din zona UE a fost raportată în Malta (-2,7%), Belgia (-1,8%), Danemarca (-0,8%) și Slovacia (-0,6%).

 

Per total, în zona UE, volumul de retail a crescut  cu 3,5 % în luna iulie 2016, comparativ cu iulie 2015. Indicele volumului de retail este măsurat în funcție de evoluția totală a mărfurilor vândute.

 

Potrivit estimărilor Eurostat, creșterea volumului de retail din zona UE în luna iulie 2016, comparativ cu iulie 2015, s-a datorat creșterii vânzărilor de produse nealimentare, cu un procent de 4,3%, a combustibilului pentru automobile (3,8%) precum și a creșterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun, cu un procent de 2,2%.

GpeC: În 2018, în România s-au făcut cupărături on-line în valoare de 3,5 md. euro
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 ianuarie 2019

(Comunicat) Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.   Potrivit lui Andrei Radu, CEO...

INSSE: Comerțul cu ridicata în luna noiembrie 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 17 ianuarie 2019

(Comunicat) În luna noiembrie 2018, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 7,7% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,6%.   Faţă...