Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eurotier: summit chino-european al crescatorilor de porci

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Erik Thijsen, presedinte al Asociatiei Crescatorilor Europeni de Porci, a afirmat la evenimentul international Sumitul Chinezo-European al Crescatorilor de Porci in cadrul EuroTier din Hanovra ca scumpirea nutreturilor a fost factorul care a influentat cel mai mult acest sector.

Dupa cum informeaza recolta.eu, acesta a subliniat ca statele care vor pune accent pe productia de nutreturi, vor fi jucatori importanti si pe piata globala a porcinelor.Evolutiile de pe piata nutreturilor au evidentiat schimbari majore in ultimii ani, a mai spus Erik Thijssen.

Productiile scazute, datorate caracteristicilor extreme din diferitele parti ale lumii, introducerea energiei din surse bio, cum ar fi bioetanolul si biogazul, precum si o cerere crescuta de nutreturi, toate acestea afecteaza piata porcinelor.

Cu toate acestea, el a adaugat ca introducerea capitalurilor de risc pe piata nutreturilor, in special in contextul crizei financiare din Europa si SUA, a avut un impact si mai puternic asupra pietei porcinelor.

Rezultatul este ca preturile sunt stimulate sa creasca prin speculatii, iar transporturile de soia si porumb sunt vandute de zece ori pana ajung la destinatie.

Pe termen scurt, crescatorii au de infruntat preturi mai mari pentru nutreturi, a mai spus Thijssen, care agreeaza in locul practicii stoparii speculatiilor, posibilitatea ca producatorii sa se indrepte spre solutia contractelor la termen options sau futures, pentru a tine sub control costurile de productie.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...