Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eveniment: doripesco a sarbatorit la madr ziua mondiala a alimentatiei

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Doripesco a participat luni – 15 octombrie, la fel ca in fiecare an, la Ziua Mondiala a Alimentatiei si Ziua Portilor deschise la Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, in cadrul unei expozitii cu vanzare de produse traditionale din peste.

Intr-o ambianta traditional romaneasca, vizitatorii au fost poftiti la un festin adevarat cu produse traditionale romanesti, precum: produse din peste, branzeturi, miere si produse apicole, conserve de fructe si legume, carne si produse din carne, produse de panificatie, vinuri, palinca, sucuri naturale.

Doripesco i-a incantat pe oficialitati si vizitatori, cu: salate din icre de crap, produse afumate din pastrav si crap, pasta din peste, dar si cel mai nou produs Doripesco, Zacusca din peste cu ciuperci, care reprezinta o reteta unica pe piata, 100% naturala si lipsita de conservanti. Foarte multi degustatori au fost impresionati de gustul aparte obtinut prin imbinarea legumelor proaspete si sanatoase (ardei, morcov, rosii, ciupercute) cu pestele de cea mai buna calitate, din Delta din Carpati.

Astfel, aceasta reteta de toamna a fost atat de bine primita, incat borcanele pregatite cu ocazia acestui eveniment s-au vandut in doar trei ore. Un alt produs Doripesco care s-a vandut cat ai zice peste, a fost Novacul Afumat din Tara Barsei, acesta fiind in curs de atestare ca produs cu Denumire de Origine Protejata. Succes la vizitatorii bucuresteni au avut si Pasta din Peste cu Pastrav, Salatele din Icre de Crap, Batogul Afumat, Bagheta Doripesco si Pastrama Pescareasca.

Startul degustarii produselor traditionale din peste, a fost dat de insusi Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale – dl. Daniel Constantin, Secretarii de Stat: dl. Achim Irimescu, dl. Dumitru Daniel Botanoiu, dar si alti oficiali prezenti la standul Doripesco: Secretarul General – dl. Sergiu Sorin Chelmu, Directorul Directiei Generale Produse Traditionale – dl. Gabriel Malos, Consilierii pentru Afaceri Europene – dl. Bogdan Bazga si dl. Teodor Dosa.

Pentru echipa Doripesco, experienta expozitiei realizate de MADR cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentatiei a fost desavarsita, deoarece am fost placut surprinsi sa vedem dorinta oamenilor de a consuma peste, dorinta aflata in continua crestere de la an la an. In plus, fiecare noua prezenta la evenimentele organizate in Bucuresti ne dovedeste cresterea notorietatii produselor Doripesco pe aceasta piata si dorinta clientilor de a intensifica extinderea acestora.

Din acest motiv, toti clientii veniti la standul Doripesco, au fost directionati catre magazinele bucurestene unde ne pot gasi, momentan: marile lanturi (Selgros, Real, Kaufland, Mega Image, Cora), dar si magazine traditionale (Casa Traditiei Romanesti, Intermacedonia, Florava, Biotraditional, Zimbria, Alese pe Gustul Meu).

Produsele Doripesco, realizate dupa retete traditionale din Tara Barsei, beneficiaza de cea mai proaspata materie prima, provenita chiar din Delta din Carpati, datorita faptului ca pestele pescuit se transporta viu in hidrobioane, de la ferme catre sectia de procesare. In plus, de la receptie si pana la obtinerea produsului finit se urmareste sa nu se depaseasca timpul de 72 ore, asigurandu-se prospetimea produsului, continuitatea si uniformitatea calitatii, precum si siguranta alimentara. Astfel, avand la baza conceptul de piscicultura multifunctionala, Doripesco reuseste sa controleze complet trasabilitatea produsului din ferma si pana ce acesta ajunge la consumatorul final.

Echipa Doripesco a ales sa faca diferenta pe piata romaneasca, adresandu-se unei anumite nise: consumatorul de produse premium, bine informat vis-a-vis de ingredientele produselor si care prefera pestele autohton, mereu proaspat. Incurajam o alimentatie responsabila, iar pestele a fost si ramane o sursa de sanatate. Feedback-ul clientilor este ceea ce ne confirma faptul ca drumul ales este cel care aduce satisfactia acestora si bucuria nostra. Un exemplu il reprezinta prepararea salatelor din icre de crap, unde se foloseste doar ulei de floarea soarelui, iar caserolele contin icre in proportie de 16%. (Ruxandra Coc – Director Dezvoltare)

In urmatoarea perioada ne gasiti la urmatoarele evenimente: Editia aniversara Carrefour Brasov – in parcarea magazinului (15 – 21 Octombrie), Indagra 2012 – Romexpo, Bucuresti (31 Octombrie – 04 Noiembrie), dar si la Targul International SIAL – Paris, Franta (21 – 25 Octombrie).

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...