Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eveniment: green week, berlin 2013

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vineri, 18 ianuarie, la MesseBerlin, in prezenta cancelarului german Agela Mrkel, a avut loc ceremonia de deschidere a editiei cu numarul 78 a targului international Green Week, eveniment care se desfasoara sub titlul Experienta calitatii.

Manifestarea expozitionala este destinata fermierilor si producatorilor traditionali atestati. La editia actuala, partener oficial de organizare a fost Olanda, tara care are rezervata, alaturi de Germania, cea mai importanta prezenta.

In cele 26 de hale intinse pe un perimetru de 8 km patrati, la Green Week Berlin 2013 expun peste 1.600 de producatori din intreaga lume, cele mai mari standuri, in afara de cele ale tarii gazda si al Olandei fiind acelea ale Federatiei Ruse si ale Sudanului.

Principalele sectiuni ale editiei din acest an sunt: Pretul pietei in 2013, Natur.tec, Energie regenerabila, Bio Market, Sustenabilitate si Farm Shop Tour.

Romania participa cu un stand national organizat in hala 10.2. Doamna Emilia Mohan, reprezentanta MADR la Gren Week 2013 a declarat pentru ziaristii Centrului de Presa ca producatorii romani traditionali sunt prezenti cu o gama larga de specialitati precum: carnati, sunca, sucuri, fructe, produse apicole, branzeturi. Dintre firmele romanesti participante evidentiem prezenta celor de la Zimbira, Lactate Bradet, Sonimpex Topoloveni si Bio Apimond. Vom reveni.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...