Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eveniment: participarea romaniei la green week este un succes

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(Comunicat) In perioada 17-28 ianuarie 2013 se desfasoara la Berlin Targul international de produse agricole si alimentare Grüne Woche. Cu acest prilej, Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, insotit de Achim Irimescu, secretar de stat, au participat la

evenimentele special organizate de catre Ministerul Alimentatiei, Agriculturii si Protectiei Consumatorului din Germania. La cel de-al 5-lea Summit al ministrilor agriculturii, desfasurat in marja targului, au participat ministrii din Spania, Polonia, Portugalia, Austria, Luxemburg, Olanda, Federatia Rusa, Republica Moldova si din state terte in curs de dezvoltare.

Tematica discutiilor a vizat Investitiile responsabile in economia agrara si alimentara – factor cheie pentru economia alimentara si dezvoltarea agricola. In interventia sa, ministrul Daniel Constantin a aratat importanta unui cadru legislativ clar si consolidat pe termen lung, care sa faciliteze atragerea investitiilor, precum si importanta abordarii integrate a normelor privind proprietatea/utilizarea terenurilor agricole, sistemul bancar si infrastructura necesara. Ministrul roman a discutat cu omologii sai din state membre ale UE pe teme de interes actual, inclusiv reforma PAC.

Ministrul Daniel Constantin a mai avut o serie de intalniri bilaterale, dintre care mentionam pe cea cu ministrul agriculturii din Federatia Rusa si respectiv cel din Republica Moldova. In discutia cu ministrul rus s-a abordat subiectul exporturilor romanesti de produse agro-alimentare pe piata Federatiei Ruse, partile agreand asupra necesitatii continuarii demersurilor menite sa conduca la indepartarea barierelor tehnice in calea comertului. La intalnirea cu ministrul moldovean au continuat discutiile pe care le-au demarat anul trecut cei doi ministri si care vizeaza cooperarea bilaterala in domeniul agro-alimentar, inclusiv din perspectiva pregatirii pentru aderarea la UE.

Pavilionul national al Romaniei, organizat de catre MADR, s-a bucurat si de prezenta Comisarului european pentru agricultura, Dacian Ciolos, alaturi de ministrul roman. Cu aceasta ocazie s-au discutat probleme legate de promovarea produselor romanesti, prioritatile sectorului, mai ales in perspectiva viitoarei Politici Agricole Comun.

In urma discutiei cu expozantii romani s-a agreat ca pe viitor este necesara extinderea suprafetei spatiului expozitional, pentru ca astfel sa se vina in intampinarea numarului tot mai mare de producatori. Anul acesta, pavilionul Romaniei a oferit vizitatorilor o gama larga de produse traditionale romanesti provenite de la un numar de 24 de producatori. (Biroul de Presa al MADR)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Eveniment: participarea romaniei la green week este un succes

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Comunicat) In perioada 17-28 ianuarie 2013 se desfasoara la Berlin Targul international de produse agricole si alimentare Grüne Woche. Cu acest prilej, Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, insotit de Achim Irimescu, secretar de stat, au participat la

evenimentele special organizate de catre Ministerul Alimentatiei, Agriculturii si Protectiei Consumatorului din Germania. La cel de-al 5-lea Summit al ministrilor agriculturii, desfasurat in marja targului, au participat ministrii din Spania, Polonia, Portugalia, Austria, Luxemburg, Olanda, Federatia Rusa, Republica Moldova si din state terte in curs de dezvoltare.

Tematica discutiilor a vizat Investitiile responsabile in economia agrara si alimentara – factor cheie pentru economia alimentara si dezvoltarea agricola. In interventia sa, ministrul Daniel Constantin a aratat importanta unui cadru legislativ clar si consolidat pe termen lung, care sa faciliteze atragerea investitiilor, precum si importanta abordarii integrate a normelor privind proprietatea/utilizarea terenurilor agricole, sistemul bancar si infrastructura necesara. Ministrul roman a discutat cu omologii sai din state membre ale UE pe teme de interes actual, inclusiv reforma PAC.

Ministrul Daniel Constantin a mai avut o serie de intalniri bilaterale, dintre care mentionam pe cea cu ministrul agriculturii din Federatia Rusa si respectiv cel din Republica Moldova. In discutia cu ministrul rus s-a abordat subiectul exporturilor romanesti de produse agro-alimentare pe piata Federatiei Ruse, partile agreand asupra necesitatii continuarii demersurilor menite sa conduca la indepartarea barierelor tehnice in calea comertului. La intalnirea cu ministrul moldovean au continuat discutiile pe care le-au demarat anul trecut cei doi ministri si care vizeaza cooperarea bilaterala in domeniul agro-alimentar, inclusiv din perspectiva pregatirii pentru aderarea la UE.

Pavilionul national al Romaniei, organizat de catre MADR, s-a bucurat si de prezenta Comisarului european pentru agricultura, Dacian Ciolos, alaturi de ministrul roman. Cu aceasta ocazie s-au discutat probleme legate de promovarea produselor romanesti, prioritatile sectorului, mai ales in perspectiva viitoarei Politici Agricole Comun.

In urma discutiei cu expozantii romani s-a agreat ca pe viitor este necesara extinderea suprafetei spatiului expozitional, pentru ca astfel sa se vina in intampinarea numarului tot mai mare de producatori. Anul acesta, pavilionul Romaniei a oferit vizitatorilor o gama larga de produse traditionale romanesti provenite de la un numar de 24 de producatori. (Biroul de Presa al MADR)

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...