Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Eveniment: romania va fi reprezentata la sial 2012 de 56 de companii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform magazinprogresiv.ro, un numar de 56 de companii romanesti isi vor expune produsele la editia din acest an a targului SIAL de la Paris (21-25 octombrie) – al doilea mare targ alimentar din Europa, dupa ANUGA. Statul a alocat un buget de 1,1 milioane de lei pentru promovarea produselor romanesti la acest targ.

O parte dintre expozantii romani la SIAL 2012 au propriile standuri, iar o parte isi vor expune produsele in standul Asociatiei pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR (Magiunul de Topoloveni, Borsec, Plescoi, Doripesco, Vinurile de Urlati-Dealu Mare si Samburesti, Aqua Carpatica, etc – branduri demne de a reprezenta Romania la o manifestare de acest gen), a declarat Stefan Padure, manager SmartScop Management si Presedintele APAR.

In cadrul standurilor s-a acordat firmelor aproximativ aceeasi suprafata de expunere. Acesta este un program sustinut de stat si administrat de Directia de Promovare Externa din cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in consecinta toti participantii sunt egali. Bugetul alocat acestui targ a fost de aprox 1,1 milioane de lei, organizarea lui facand obiectul unei licitatii publice din vara acestui an, a explicat Presedintele APAR.

SIAL va reuni in acest an 6.000 de expozanti din peste 100 de tari. Organizatorii asteapta un numar de 67.000 de vizitatori din sectorul comertului alimentar (reprezentanti ai marilor retaileri internationali, regionali sau locali si ai centralelor de achizitii), ceea ce reprezinta aproape jumatate din numarul prognozat de vizitatori, din peste 200 de tari. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...