Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Evenimentele internaționale ale anului 2014

Autor: Meat MIlksâmbătă, 8 februarie, 2014

Pentru toți aceia care activează în sectorul de procesare a cărnii, anul 2014 se va dovedi foarte bogat în evenimente expoziționale internaționale, mai ales în primele șase luni. Din fericire, la multe dintre târgurile și expozițiile pe care le anunțăm în această ediție, vor participa și companii românești sau asociații de profil. Iată câteva dintre evenimentele selectate de noi, pe care vi le supunem atenției.

International events of 2014

For all those who activates in the meat processing sector, 2014 will prove to be very rich in international exhibitions, especially in the first six months. Fortunately, at many of the announced exhibitions, there will participate also Romanian companies and associations. Bellow you can see some of these exhibitions selected by our redaction.

Gren Week: 17-26 ianuarie, Berlin

Organizat pentru prima oară încă din anul 1926, a International Green Week își va deschide porțile în ziua de 17 ianuarie, la Berlin, a 79 ediție a târgului urmând să dureze până pe 26 ianuarie. Reunind la standuri producători de alimente ecologice și bio din întreaga lume, Green Week va fi focusat pe următoarele teme majore: Produse de lux, Produse proaspete, Carne și cârnați, Fructe de mare, Produse vânătorești și pescuit, Echipamente pentru agricultura ecologică.

Cu siguranță, la standuri vor fi prezente și companii românești. Detalii despre această manifestare, pe: www.gruenewoche.de/en

Biofach: 12-15 februarie, Nurenberg

Ediţia din acest an a târgului Biofach se va desfăşura între 12 şi 15 februarie, la Nurenberg, fiind organizată sub înaltul patronaj al Uniunii Europene şi în conformitate cu Regulamentul Organic, sub acreditarea Directivei IFOAM. La această ediţie şi-au anunţat participarea atât companii româneşti care produc alimente bio, cât şi Asociaţia Bio România. Conceptul ediţiei 2014 va fi acela al deschiderii spre piaţă dar şi al diminuării costurilor de producţie, precum şi al celui de vânzare a alimentelor eco şi bio, organizatorii afirmând că acesta este impedimentul major pe care producătorii de astfel de alimente îl întâmpină în dezvoltarea propriilor afaceri. Principalele secţiuni vor fi: Industria şi consumatorii, Piaţă şi produse, Imagine şi PR, Politici şi opinia consumatorului. Detalii despre eveniment la www.biofach.de/en

Food Show: 13-16 februarie, Istanbul

Deşi va avea o foarte importantă secţiune de food, târgul de la Istanbul din luna februarie a anului 2014 se va caracteriza printr-o foarte importantă secţiune de tehnologii destinate Industriei alimentare, fiind, practic, cel mai important eveniment tehnologic din Europa. Acordând o importanţă deosebită problemelor din piaţă, majoritatea conferinţelor vor fi axate pe marketing şi publicitate. Secţiunile cele mai importante vor fi: Valoare şi sustenabilitate în industria ambalajelor, Puterea tehnologiei, Sisteme de gestiune, Salonul World Buyers. La târgul de la Istanbul şi-au anunţat participarea cei mai mari producători de tehnologie specifică din întreaga lume, inclusiv din Statele Unite, Japonia, China şi India. Detalii despre eveniment, pe site-ul www.reedexpo.com/en.

Alimentaria: 31 martie-3 aprilie, Barcelona

Unul dintre cele mai importante târguri de profil din lume şi, cu siguranţă, cel mai mare, din prima jumătate a anului viitor, îşi va deschide porţile la finalul lunii martie, la Barcelona, reunind procesatori, operatori internaţionali, distribuitori şi tehnologi din întreaga lume. Secţiunile ediţiei vor fi: The Alimentaria Hub, Innoval, The Alimentaria Experience, Gourmet Tasting Bar şi Spain etc. Desigur, de la standuri nu vor lipsi nici companii din România, multe dintre cele care au participat la Anuga 2013 urmând să fie prezente şi la Alimentaria.  Detalii despre eveniment, la www.alimentaria-bcn.com.

PLMA Private Label: 20-21 mai, Amsterdam

”World of Private Label”, aşa descriu organizatorii cea mai importantă expoziţie din zona mărcilor proprii, cu impact asupra industriei alimentare din întreaga lume. Târgul se va desfăşura la Amsterdam, în zilele de 20 şi 21 mai şi va reuni cei mai mari producători de alimente din lume, precum şi reprezentanţii celor mai mari reţele de retail din lume. La standuri vor expune peste 3.800 de firme din peste 70 de ţări, fiind organizate şi 50 de pavilioane naţionale. Produsele Food şi Non-Food vor avea spaţii amenajate separat, cele mai interesante secţiuni anunţându-se a fi New Product Expo şi Idea Supermarket. Cu această ocazie, va fi acordat premiul ”World of Private Label”, produsul premiat putând fi etichetat corespunzător. Detalii despre PLMA, pe site-ul www.plmainternational.com

Golden Autumn: 9-12 octombrie, Moscova

Târgul internațional de la Moscova va fi dedicat atât industriei alimentare, cât și agriculturii, organizatorii estimând participarea a peste 2.500 de companii din Comunitatea vamală a statelor din fosta URSS, cât și din întreaga lume. La ediția din acest an, Germania va avea standul principal, fiind desemnată Țară a a nului 2014.

Principalele secțiuni ale manifestării care se va derula în perioada 9-12 octombrie, vor fi: Dezvoltare agroindustrială, Tehnologii, Procesarea industrială, Asigurări, Finanțări, Marketing și Piață etc. Detalii suplimentare pe www.expodatabase.com

Elita mondială a sectorului de carne va participa la IFFA 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 4 mai 2018

Mai este un an, până la cel mai important târg mondial pentru industria cărnii, însă toți liderii pieței mondiale au semnat deja pentru pentru a fi prezenți la cel mai mare târg din lume dedicat acestei industrii, IFFA, care va avea loc între 4 și 9 mai 2019 la Frankfurt pe Main. Odată cu deschiderea noii săli de expoziții 12 și a...

World Retail Congress va avea loc în aprilie, la Madrid
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 martie 2018

În perioada 17-19 aprilie 2018, la Madrid, va avea loc World Retail Congress (WRC). Evenimentul va reuni o gamă largă de lideri din întreaga industrie de retail, pentru a discuta despre viitorul comerțului cu amănuntul la nivel mondial și va stabili un program remarcabil, pentru a crea împreună oportunități de rețea.   În...