Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Expertarom dorește intrarea pe zona de HoReCa

Autor: Meat MIlkmarți, 17 decembrie, 2013

In 2013, Expertarom Food Ingredients, furnizor de ingrediente si echipamente pentru industria alimentara, a reusit o crestere a afacerilor de 9% fata de anul precedent, pe fondul consolidarii parteneriatelor incheiate pe piata interna, dar si a dezvoltarii exporturilor.

Compania ofera materii prime pentru producatori din segmentul brutarie, patiserie, cofetarie/gelaterie, produse lactate, delicatese, carne, bauturi racoritoare si spirtoase. „Portofoliu de produse este destul de echilibrat. Daca ar fi sa ma uit totusi la categoriile cu cea mai buna evolutie in 2013, as spune ca acestea au fost panificatia si gelateria”, a precizat Nicolae Voic, Director Vanzari al Expertarom Food Ingredients, pentru Modern Buyer.

In ultimii doi ani, prin prezenta la targuri internationale de profil, compania a reusit o crestere consistenta a exporturilor, ajungand ca acestea sa detina o pondere de 12% din cifra de afaceri totala. „Exportam in tari precum Bulgaria, Rusia, Ucraina, Germania, Austria, Ungaria, Kasasthan, Armenia, Lituania, Arabia Saudita, Belgia, Spania, Grecia, Croatia, Serbia, Moldova si Macedonia. Obiectivul pentru 2014 este ca exporturile sa reprezinte o pondere de circa 20 %  din cifra noastra de afaceri”, a mai subliniat Nicolae Voic. Pe pietele externe, compania furnizeaza frecvent materii prime pentru segmentul ingheatata, gelaterie, patiserie si cofetarie.

In 2014, Expertarom Food Ingredients are ca obiectiv intrarea si pe segmentul de Horeca. „De asemenea, in urmatorul an, vom finaliza un magazin  online pentru divizia de  echipamente si consumabile si vom continua sa ne extindem pe pietele externe. Avem contacte bune si dorim sa dezvoltam piata din Iran, Liban, Egipt si Algeria. In ceea ce priveste productia proprie, pentru anul viitor am prevazut un buget de investii de cateva sute de mii de euro”, spune oficialul companiei.(Mai multe, pe www.modernbuyer.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...