Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Exporturi fictive de carne de pui si porc de la o firma din arad

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform revistei Bursa, comisarii Garzii Financiare Arad au identificat un prejudiciu estimat la suma totala de 593.431 lei,

reprezentand taxa pe valoarea adaugata necolectata in urma inregistrarii unor livrari intracomunitare fictive in Bulgaria in luna iunie a acestui an, fiind incalcate prevederile legale pentru justificarea livrarii de bunuri in regim de scutire de TVA, potrivit unui comunicat.

Alexandru Cristea, purtator de cuvant al Garzii Financiare, a declarat: „In urma identificarii unui agent economic aradean, care a emis facturi in care consemna livrari intracomunitare fictive de produse din carne congelata de pui si porc, in valoare totala de 2.472.631 lei catre un client din Bulgaria, s-a concluzionat ca marfurile cu risc fiscal ridicat au ramas pe teritoriul Romaniei, contrar prevederilor legale pentru justificarea livrarii de bunuri in regim de scutire de TVA, bugetul statului fiind astfel prejudiciat cu suma de 593.431 lei, reprezentand taxa pe valoarea adaugata necolectata.

Pentru recuperarea prejudiciului s-a emis Decizie de instituire masuri asiguratorii si au fost indisponibilizate 60.050 kg produse de carne congelata de pui”.

Revista Fabrica de Carne a informat constant cu privire la incalcarile legii in cazul exporturilor si importurilor fictive de carne.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...