Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Fabrica de carne-facts: mach ftd a adus in premiera in romania sistemul mach ftd

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vizitand standul companiei Mach FTD, redactorii revistei Fabrica de Carne au aflat premiera absoluta din domeniul ambalajelor, propusa celor interesati.

Putem, asadar, sa va informam ca, la editia All Pack din aceasta toamna, compania Mach FTD este prima din Romania care a adus sistemul ErgoPack. S-au descoperit cele mai bune metode de ambalare, iar Mach FTD dispune de ele printr-o colaborare cu ErgoPack, compania din Germania condusa de inventatorul sistemului de ambalare cu banda strap pentru paleti, dl. Andreas Kimmerle.

Sistemul este o masina semiautomata de legat cu banda paleti sau alte produse voluminoase (strapping). Atata vreme cat mii de ambalaje trebuie impachetate in fiecare zi, noul echipament pune Mach FTD mult in fata competitorilor, dar si pe clientii care-l achizitioneaza, pentru ca Mach FTD a ales calea ergonomica si economica de ambalare.
ErgoPack reprezinta modul elegant de a folosi banda de ambalare pentru paleti, un mod rapid, sigur si eficient.

Clientii care ambaleaza manual vor aprecia imediat beneficiile ErgoPack dintre care amintim: ergonomia – durerile de spate cauzate aplecarilor repetate nu vor mai exista datorita modului inteligent de actiune a echipamentului – sistemul Chainlance un brat cu lant care conduce banda sub palet avansand catre operator. Acesta trebuie doar sa ia banda si s-o potriveasca sistemului de sigilare.

In momentul urmator, banda este intinsa automat si prinsa de paletul incarcat, acesta fiind tot procesul de ambalare. Alt beneficiu, folosind echipamentul ErgoPack, este rapiditatea: sistemul ambaleaza produsul intr-un timp mult mai scurt, fata de ambalarea manuala. Totodata, Mach FTD ofera clientilor o perioada de instruire, tot ceea ce trebuie sa cunoasca referitor la echipament este explicat, demonstrat si exploatat in perioada de training.

Legat de prezenta la All Pack 2012, doamna Anca Varzaru, Specialist in Marketing al firmei Mach FTD ne-a declarat: Anul acesta oferim o demonstratie cu produsul ErgoPack folosind un palet de mici dimensiuni pe care asezam echipamentul. Instalatia respectiva este centrul privirilor la expozitie, fiind in functiune tot timpul.

Pe langa inovatorul ErgoPack, prezentam si alte echipamente marca Domino: masini de inscriptionat ink-jet care permit realizarea de coduri de calitate excelenta pe orice suprafata, la viteze mari de marcare, cu un cost redus al inscriptionarii pe unitate de produs, seria G tot de la Domino Printing care reprezinta cea mai buna solutie de imprimare cu cerneala termica (Thermal Inkjet), echipamente din seria V care asigura imprimare de calitate pe materiale flexibile ca: folie neteda si hartie lucioasa, aluminiu flexibil, etichete, hartie, polipropilena, polietilena.

Mai prezentam seria M de la acelasi Domino, serie ce prezinta echipamente de printare si aplicare de etichete pe produs. Prin aceasta tehnica se pot aplica etichete pe produse aflate in miscare. Robotul ABB ofera demonstratii impreuna cu un conveior de la Flexflink. Prezentam, de asemenea, diferite proiectii si filme despre sistemele noastre de ambalare, proiecte complexe realizate de catre compania noastra.

Standul Mach FTD poate fi vizitat in Pavilionul Central din cadrul Complexului Romexpo.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...