Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Federatia americana pentru exportul carnii dezbate problema exporturilor de vita

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

La intalnirea de la jumatatea anului a Federatiei Americane pentru Exportul Carnii, la care au participat peste 180 de persoane s-a discutat despre provocarile exportului pe acest segment si noile directii politice. Principalul subiect a fost exportul de carne de vita din Statele Unite in Uniunea Europeana, in urma unui contract semnat intre cele doua entitati acum o luna, cand UE a anuntat ca accepta o cota anuala de 20.000 de tone de carne de vita fara taxe din Statele Unite, cu conditia ca animalele sa nu fie crescute artificial cu hormoni.

Autoritatile americane estimeaza ca aceasta cantitate va creste in viitor. Uruguay si alte state care exporta vite hranite cu iarba in UE au protestat inca de la semnarea intelegerii intre cele doua entitati, sustinand ca acestea aplica o discrimare in favoarea vitelor din SUA hranite cu porumb. Potrivit Federatiei, trebuie facute eforturi si pentru extinderea exporturilor de carne de vita in Japonia, piata principala a SUA pana in 2003. In cadrul conferintei s-a mai aratat ca piata carnii de oaie din Statele Unite a gasit nise pentru export, in principal in Caraibe, desi aceasta este o piata foarte mica.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...