Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ferma aldis, vanduta cu 3 milioane de euro unui libanez

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Adevarul,citand cotidianul Cancan, vaduva miliardarului George Naghi, Alina, a batut palma cu un libanez pentru vanzarea fermei Aldis, in schimbul a peste 3 milioane de euro.

Tabloidul mai noteaza ca noul proprietar este un om de afaceri libanez, Jihad Ibrahim al Khalil, care detine 21.000 de hectare de teren agricol in judetele Calarasi, Giurgiu si Constanta si despre care s-a spus ca ar fi apropiat cu Omar Hayssam.

Se pare ca Alina Nahi a avut o discutie si cu patronul Interagro, Ioan Niculae, dar acesta i-a oferit prea putini bani fata de cat cerea. Dupa alte negocieri, Alina Naghi a gasit interes la Jihad Ibrahim al Khalil, patronul Agro Chirnogi din judetul Calarasi.

Imediat dupa decesul patronului fabricii de mezeluri din Calarasi, afacerea a inceput sa scartaie. La conducerea celei mai mari fabrici de mezeluri din tara a ramas Gina Tanase, fiica adoptiva a lui George Naghi, si sotul acesteia, Vasilica.

Apropiatii familiei spuneau ca in vara anului trecut, Alina, sotia lui George Naghi, a decis sa vanda ferma, cel mai drag loc al miliardarului, terenurile agricole, dar si casa de la Dunare, incercand astfel sa rezolve din problemele financiare ale companiei. Ar fi cerut 7 milioane de euro si a avut si cativa potentiali clienti.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Ferma aldis, vanduta cu 3 milioane de euro unui libanez

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Adevarul, citand cotidianul Cancan, vaduva miliardarului George Naghi, Alina, a batut palma cu un libanez pentru vanzarea fermei Aldis, in schimbul a peste 3 milioane de euro.

Cotidianul amintit mai noteaza ca noul proprietar este un om de afaceri libanez, Jihad Ibrahim al Khalil, care detine 21.000 de hectare de teren agricol in judetele Calarasi, Giurgiu si Constanta, si despre care s-a spus ca ar fi apropiat cu Omar Hayssam. Se pare ca Alina Naghi a avut o discutie si cu patronul Interagro, Ioan Niculae, dar acesta i-a oferit prea putini bani fata de cat cerea. Dupa alte negocieri, Alina Naghi a gasit interes la Jihad Ibrahim al Khalil, patronul Agro Chirnogi, din judetul Calarasi. Imediat dupa decesul patronului fabricii de mezeluri din Calarasi, afacerea a inceput sa scartaie. La conducerea celei mai mari fabrici de mezeluri din tara a ramas Gina Tanase, fiica adoptiva a lui George Naghi, si sotul acesteia, Vasilica. Apropiatii familiei spuneau ca in vara anului trecut, Alina, sotia lui George Naghi, a decis sa vanda ferma, cel mai drag loc al miliardarului, terenurile agricole, dar si casa de la Dunare, incercand astfel sa rezolve din problemele financiare ale companiei. Ar fi cerut 7 milioane de euro si a avut si cativa potentiali clienti.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...