Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ferma: cereri de ajutor pentru bunastarea porcinelor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Centrul Judetean A.P.I.A. Sibiu informeaza ca, in perioada 14 ianuarie – 15 februarie 2013 inclusiv, se pot depune cereri de ajutor pentru Masura 215 – plati in favoarea bunastarii animalelor,

pachetul A, porcine (a doua sesiune de depunere – acordate fermierilor care isi vor asuma, in mod voluntar, angajamente privind bunastarea animalelor pentru o perioada de minim 5 (cinci) ani de la data de 15 februarie 2013, informeaza cotidianul sibian Tribuna.

Directorul executiv al APIA Sibiu, Teodor Hategan, afirma ca pot deveni beneficiarii masurii 215. crescatorii sibieni de porcine care nu au depus cereri de ajutor in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Agriculturii 149/2012 pentru aprobarea modelului cererii de ajutor privind Masura 215.

Platile pentru bunastarea animala se vor acorda doar pentru acele angajamente care depasesc cerintele minime evidentiate in Ordinul nr.149/2012, care prezinta nivelul de referinta neremunerat, considerat drept punct de pornire pentru elaborarea platilor compensatorii. In cadrul angajamentelor incheiate, beneficiarii vor trebui sa respecte standardele de ecoconditionalitate (SMR) aplicabile terenurilor agricole apartinand fermei si activitatilor agricole desfasurate la nivelul fermei, precizeaza Hategan.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...