Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ferma: locul i pentru romania la best cap communication award

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(Agerpres) Romania a castigat primul loc la sectiunea Comunicare catre beneficiari cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), Best CAP communication award.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

'Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munca', a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt 'impachetate' corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Ferma: locul i pentru romania la best cap communication award

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) Romania a castigat primul loc la sectiunea Comunicare catre beneficiari cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), Best CAP communication award.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

'Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munca', a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt 'impachetate' corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...