Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Ferma: locul i pentru romania la best cap communication award

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(Agerpres) Romania a castigat primul loc la sectiunea Comunicare catre beneficiari cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), Best CAP communication award.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

'Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munca', a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt 'impachetate' corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Indal Partner iși va expune ultima ofertă de tehnologii la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania clujeană Indal Partner se va număra printre participanții conferinței Meat Milk 2019, acolo unde, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, își va prezenta ultima ofertă de tehnologii destinate industriei alimentare și, în special, celei de procesare a laptelui, la standul pe care îl va organiza în...

Ferma: locul i pentru romania la best cap communication award

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) Romania a castigat primul loc la sectiunea Comunicare catre beneficiari cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), Best CAP communication award.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

'Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munca', a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt 'impachetate' corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

Când prostia e dublată de răutate, copanul stă în gâtul gospodinei
Autor: Ilie Stoian  /   marți, 26 martie 2019

De câteva zile, circulă pe rețelele de socializare opiniile unei gospodine nemulțumită de calitatea ”Puiului fericit” de la Agricola Bacău. Acum, să ne fie cu iertare că am aflat cu întârziere de pseudo-scandal, dar noi, cei de la Meat.Milk suntem preocupați de alte teme din zona noastră de interes, nu de colportarea subiectelor,...

GfK: 89 % dintre români și-au pierdut încrederea în economia națională
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

GfK: Creșterea economică şi a puterii de cumpărare nu sunt suficiente pentru a obţine încrederea consumatorilor!   (Comunicat) Pe parcursul anului 2018, consumatorii nu au mai redobândit încrederea în economie pe care au avut-o în 2017.   Românii au devenit reticenţi pe fondul tensiunilor de pe piaţa monetară...

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Indal Partner iși va expune ultima ofertă de tehnologii la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 25 martie 2019

Compania clujeană Indal Partner se va număra printre participanții conferinței Meat Milk 2019, acolo unde, în zilele de 30 și 31 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, își va prezenta ultima ofertă de tehnologii destinate industriei alimentare și, în special, celei de procesare a laptelui, la standul pe care îl va organiza în...