Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ferma: locul i pentru romania la best cap communication award

Autor: marți, 5 februarie, 2013

(Agerpres) Romania a castigat primul loc la sectiunea Comunicare catre beneficiari cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), Best CAP communication award.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

'Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munca', a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt 'impachetate' corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...

Ferma: locul i pentru romania la best cap communication award

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) Romania a castigat primul loc la sectiunea Comunicare catre beneficiari cu proiectul realizat de fundatia ADEPT Transilvania, obtinand 42% din voturile participantilor in competitia organizata de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), Best CAP communication award.

Urmatorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat in aceasta categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.

Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultura, Dacian Ciolos, a declarat ca toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovand intr-o forma sau alta Politica Agricola Comuna (PAC).

'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit si asta arata ca foarte multe lucruri se pot face si dincolo de ceea ce fac autoritatile si nu neaparat cu bani multi. Cred ca se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Ciolos.

In opinia acestuia, este foarte importanta munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care sa promoveze ceea ce fac.

'Este foarte important ca stiti sa vindeti viitoarea reforma PAC, chiar daca ea nu este finalizata si mai este inca foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importanta, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care sa le promoveze munca', a subliniat Dacian Ciolos.

Un numar de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricola Comuna (PAC), incluse in patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Directia Generala pentru Agricultura a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanti din 21 de state membre. Proiectul Romaniei, in valoare de 700.000 de euro, si-a propus sa imbunatateasca accesul la informatie pentru micii fermieri din Transilvania care vor sa acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurala. Informatiile oferite sunt 'impachetate' corespunzator in ghiduri de informare pe intelesul fermierilor.

Fondurile pentru acest proiect, in valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabila adresat Romaniei si Bulgariei, iar co-finantarea a fost asigurata de Orange Romania, fundatia avand de sapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila.

GfK: România are cea mai scăzută prognoză economică din Europa
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Sentimentul consumatorilor din cele 28 state UE s-a îmbunătățit ușor în trimestrul al doilea din 2018. În iunie, acesta a ajuns la 23,2 puncte, în creștere cu 2,6 puncte față de valoarea din martie. Este cel mai înalt nivel din noiembrie 2017 până în prezent. Înclinația medie către cumpărare în UE a scăzut ușor,...

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Deputații europeni vor un logo pe ambalaj, pentru calitatea duală!
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 iulie 2018

Producătorii ar putea adăuga un logo la ambalajele pentru alimente și băuturi care să spună consumatorilor dacă și conținutul produsului și calitatea acestuia sunt aceleași în toate țările UE, au afirmat europarlamentarii din Comisia pentru protecția consumatorilor.   După cum s-a anunțat, membrii Comisiei parlamentare...

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...