Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Fermierii de porci din ue incalca repetat legea

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vasta majoritate a celor 250 milioane porci crescuti annual in UE este produsa in conditii ilegale si inumane, asa pretinde grupul pentru bunastarea animalelor Compassion in World Farming (CIWF) si Coalitia Europeana pentru Animalele de Ferma (ECFA), citat de presa internationala.

Grupurile au revelat rezultatele unei investigatii sub acoperire facute timp de 18 luni privind conformarea la regulile UE de bunastare a animalelor. Raportul sustine ca,in ciuda noii legislatii introdusa in 2003, pentru a imbunatati bunastarea porcilor, aceste legi sunt incalcate permanent de fermierii de porci.

Legislatia din 2003 cere ca porcilor sa li se dea materiale suplimentare cum ar fi paiele, pentru ca ei sa poata avea comportamentul natural de ramat, furajat si explorat. Legea interzice de asemenea taierii cozilor, operatiune frecvent practicata de fermieri pentru a preveni muscarea cozii.

Investigatia a acoperit 74 ferme porci din sase state membre – Danemarca, Ungaria, Germania, Spania, Olanda si Marea Britanie. CIWF si ECFA sustin ca Spania si Germania stau cel mai prost la acest capitol. Rezultatele arata ca,in ciuda interdictiei taierii cozilor, 90% din porcii crescuti in UE au cozile taiate, iar 67% sunt tinuti pe pardoseala incomoda cu gratar complet.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...