Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În fine, Simultan ”iese la bătaie” pe piața publicității

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 28 februarie, 2018

Trăind, oarecum, autarhic, pe piața lactatelor din România, iată că domnul Florin Herbai, proprietarul companiei de lactate Simultan, din Timiș, a decis să ”iasă la bătaie”, cum s-ar spune, pe piața marii publicități.

 

Decizia suprinde și nu prea. Surprinde, pentru că, în general, până acum, la Simultan s-a crezut că vânzările pot merge de la sine, fără a investi în publicitate. Se vede treaba că lucrurile nu stau chiar așa și că e bine să investești în imagine chiar și atunci când crezi că nu ai nevoie.

 

Dar campania nu surprinde, de vreme ce statul a hotărât să diminueze cantitatea de lapte școlar livrat elevilor țării și, știm bine, Simultan a fost unul dintre marii furnizori de lactate pe acest segment, fiind ani de zile în Top-ul celor mai profitabile companii românești de profil.

 

Ne argumentăm afirmația citând un mesaj postat sub pseudonimul ”Pâine cu Pită”, pe Youtube, un alt loc unde poate fi văzut clip-ul, mesaj care, răspunzând unei urări de mai bine, spune: ”Cornul și laptele din școli m-au adus aici!”.

 

Așadar, cu bucurie, am băgat de seamă că firma domnului Herbai a declanșat o campanie publicitară sub sloganul ”Sim-Puternic românesc”, cumpărând spații  în prime-time, pe principalele canale TV, semn că se investește și se speră mult.

 

Clip-ul publicitar este deosebit de bine realizat și deosebit de sugestiv, fugind de stereotipuri. În el, un șofer de camion care transportă lapte Sim aude ceva din cabină. Într-una dintre secvențe ne este arătat un puști care bate de zor la un set de tobe, fapt care subliniază beneficiile aduse de consumul de lapte și, desigur, accentuează forța pe care o dă consumul de lapte și lactate.

 

Ca text de prezentare, se spune: Lapte 100% românesc, bogat în calciu, fier și tărie de caracter, procesat la cele mai înalte standarde internaționale, cu tehnologie de ultimă generație”.

 

Clip-ul este în grija celor de la GAV, o agentie românească independentă care, printre alții, îi are clienți pe: Selgros Cash & Carry Romania, Bosch, Edenred, Ewopharma, Happy Tour, Intersport, New Look, TIFF. GAV este membra Interpartners Worldwide – Independent Advertising Agencies Group. Îl felicităm pe domnul Herbai, felicităm compania Simultan pentru clip și îi urăm să aibă succes cu această campanie!

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Angst
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

Acum, când se apropie cele două mari sărbători, cea a Zilei Naționale și a Centenarului Marii Uniri, ele sunt întâmpinate de grupul de firme Angst-Salsi de pe poziția celor care au probat faptul că au reușit să fie nr. 1 în privința calității produselor din carne.   Indiferent de gama de produse la care ne-am referi, ele...

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Cris-Tim
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

Cris-Tim inseamna un sfert de secol de existenta, companie pornita din dorinta mea si a sotiei mele, de a oferi romanilor posibilitatea de a manca sanatos!   Intre timp, tot ce am creeat  s-a transformat si am devenit  un grup de companii, atat in mezeluri, dar si in produse lactate, catering, culturi cerealiere, ferma de vaci.  In...