Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În fine, Simultan ”iese la bătaie” pe piața publicității

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 28 februarie, 2018

Trăind, oarecum, autarhic, pe piața lactatelor din România, iată că domnul Florin Herbai, proprietarul companiei de lactate Simultan, din Timiș, a decis să ”iasă la bătaie”, cum s-ar spune, pe piața marii publicități.

 

Decizia suprinde și nu prea. Surprinde, pentru că, în general, până acum, la Simultan s-a crezut că vânzările pot merge de la sine, fără a investi în publicitate. Se vede treaba că lucrurile nu stau chiar așa și că e bine să investești în imagine chiar și atunci când crezi că nu ai nevoie.

 

Dar campania nu surprinde, de vreme ce statul a hotărât să diminueze cantitatea de lapte școlar livrat elevilor țării și, știm bine, Simultan a fost unul dintre marii furnizori de lactate pe acest segment, fiind ani de zile în Top-ul celor mai profitabile companii românești de profil.

 

Ne argumentăm afirmația citând un mesaj postat sub pseudonimul ”Pâine cu Pită”, pe Youtube, un alt loc unde poate fi văzut clip-ul, mesaj care, răspunzând unei urări de mai bine, spune: ”Cornul și laptele din școli m-au adus aici!”.

 

Așadar, cu bucurie, am băgat de seamă că firma domnului Herbai a declanșat o campanie publicitară sub sloganul ”Sim-Puternic românesc”, cumpărând spații  în prime-time, pe principalele canale TV, semn că se investește și se speră mult.

 

Clip-ul publicitar este deosebit de bine realizat și deosebit de sugestiv, fugind de stereotipuri. În el, un șofer de camion care transportă lapte Sim aude ceva din cabină. Într-una dintre secvențe ne este arătat un puști care bate de zor la un set de tobe, fapt care subliniază beneficiile aduse de consumul de lapte și, desigur, accentuează forța pe care o dă consumul de lapte și lactate.

 

Ca text de prezentare, se spune: Lapte 100% românesc, bogat în calciu, fier și tărie de caracter, procesat la cele mai înalte standarde internaționale, cu tehnologie de ultimă generație”.

 

Clip-ul este în grija celor de la GAV, o agentie românească independentă care, printre alții, îi are clienți pe: Selgros Cash & Carry Romania, Bosch, Edenred, Ewopharma, Happy Tour, Intersport, New Look, TIFF. GAV este membra Interpartners Worldwide – Independent Advertising Agencies Group. Îl felicităm pe domnul Herbai, felicităm compania Simultan pentru clip și îi urăm să aibă succes cu această campanie!

Mondelez International își îndeplinește obiectivele de impact 2020
Autor: meatmilk  /   luni, 27 august 2018

(Comunicat) Mondelēz International a prezentat recent, în raportul său privind impactul pentru creștere economică din 2017 (Impact for Growth Progress Report), progrese importante în ceea ce privește obiectivele de impact pentru 2020.   Raportul detaliază progresele înregistrate atât în domeniul agriculturii sustenabile și a...

Vascar lansează platforma Alege Natural, Fără E-uri
Autor: meatmilk  /   miercuri, 1 august 2018

(Comunicat) Vascar, unuldintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță lansarea platformei Alege Natural, Fără E-uri, care cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale.   În urma unui studiu de piață intern realizat de către Vascar la începutul acestui an, 83% dintre consumatori au...