Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În fine, Simultan ”iese la bătaie” pe piața publicității

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 28 februarie, 2018

Trăind, oarecum, autarhic, pe piața lactatelor din România, iată că domnul Florin Herbai, proprietarul companiei de lactate Simultan, din Timiș, a decis să ”iasă la bătaie”, cum s-ar spune, pe piața marii publicități.

 

Decizia suprinde și nu prea. Surprinde, pentru că, în general, până acum, la Simultan s-a crezut că vânzările pot merge de la sine, fără a investi în publicitate. Se vede treaba că lucrurile nu stau chiar așa și că e bine să investești în imagine chiar și atunci când crezi că nu ai nevoie.

 

Dar campania nu surprinde, de vreme ce statul a hotărât să diminueze cantitatea de lapte școlar livrat elevilor țării și, știm bine, Simultan a fost unul dintre marii furnizori de lactate pe acest segment, fiind ani de zile în Top-ul celor mai profitabile companii românești de profil.

 

Ne argumentăm afirmația citând un mesaj postat sub pseudonimul ”Pâine cu Pită”, pe Youtube, un alt loc unde poate fi văzut clip-ul, mesaj care, răspunzând unei urări de mai bine, spune: ”Cornul și laptele din școli m-au adus aici!”.

 

Așadar, cu bucurie, am băgat de seamă că firma domnului Herbai a declanșat o campanie publicitară sub sloganul ”Sim-Puternic românesc”, cumpărând spații  în prime-time, pe principalele canale TV, semn că se investește și se speră mult.

 

Clip-ul publicitar este deosebit de bine realizat și deosebit de sugestiv, fugind de stereotipuri. În el, un șofer de camion care transportă lapte Sim aude ceva din cabină. Într-una dintre secvențe ne este arătat un puști care bate de zor la un set de tobe, fapt care subliniază beneficiile aduse de consumul de lapte și, desigur, accentuează forța pe care o dă consumul de lapte și lactate.

 

Ca text de prezentare, se spune: Lapte 100% românesc, bogat în calciu, fier și tărie de caracter, procesat la cele mai înalte standarde internaționale, cu tehnologie de ultimă generație”.

 

Clip-ul este în grija celor de la GAV, o agentie românească independentă care, printre alții, îi are clienți pe: Selgros Cash & Carry Romania, Bosch, Edenred, Ewopharma, Happy Tour, Intersport, New Look, TIFF. GAV este membra Interpartners Worldwide – Independent Advertising Agencies Group. Îl felicităm pe domnul Herbai, felicităm compania Simultan pentru clip și îi urăm să aibă succes cu această campanie!

Hai la picnic! Idei istețe de la Safir pentru o masă la iarbă verde
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Ieșirea la picnic cu familia și cei mai buni prieteni este una dintre cele mai bune modalități de petrecere a timpului liber în sezonul cald. Iată ce bunătăți să pui în coș pentru următoarea ieșire la iarbă verde, rapid de pregătit și ușor de servit, pe placul tuturor.   ”Fomică?”, brandul de preparate...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București
Autor: meatmilk  /   joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale,...