Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Five Continents, una dintre companiile-vedetă, prezente la Anuga 2017

Autor: meatmilkmiercuri, 11 octombrie, 2017

Pentru a treia oară consecutiv la Anuga, compania Five Continents a fost, cu certitudine, una dintre vedetele târgului, detașându-se net de ceilalți expozanți din secțiunea lactatelor. Și când afirmăm acest lucru nu ne referim doar la cei din România, foarte puțini la număr și, oricum, și ei cu produse de cea mai bună calitate expuse la standuri, ci la firmele străine, care, pe lângă unele noutăți despre care am vorbit în relatarea referitoare la Salonul de Inovație, au căzut într-o oarecare banalitate a ofertei.

 

Ei bine, nu, Five Continents a spart tiparele nu doar prin calitatea produselor expuse, ci și prin gama de brânzeturi fermentate, cașcavalurile propuse buyer-ilor sau diverse sortimente de lapte.

 

Cei doi reprezentanți ai firmei, domnii Eduardo Khalil și Hani Khalil, au declarat special pentru revista Meat.Milk. că pentru finalul anului 2017 estimează o creștere a volumului afacerilor cu 20 %, inclusiv grație operațiunilor de export spre piețe din Europa, Orientul Mijlociu și America, operațiuni care, dacă acum reprezintă cca 30 % din business, cu siguranță, procentul se va mări în urma rundelor de negocieri pe care le-au avut cu viitorii beneficiari care nu doar că s-au arătate interesați de lactatele cu marca Five Continents, ci, mai important, și-au anunțat intenția de a semna viitoare contracte comerciale. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 11 octombrie 2017)

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...