Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Formulă matematică pentru creșterea afacerii, de la GfK

Autor: Meat MIlkvineri, 21 noiembrie, 2014

Formulă matematică pentru creșterea afacerii prin inovație? Da, este posibil, ne asigură specialiștii de la GfK, companie care a lansat GfK FutureWave, o aplicație consultativă în cercetarea de piață, cu scopul de a identifica spații de inovație profitabile, pe baza unei ecuații care integrează elementele culturale și tehnologice cheie, cu impact asupra consumatorului, după cum se afirmă într-un comunicat primit la redacție.

Soluția vine în sprijinul companiilor care doresc să fie cu un pas înaintea competiției și care, în acest sens, arată o preocupare majoră în a anticipa științific viitorul, pe baza cronologiei și a evidențelor, evoluția categoriei vizate a fi dezvoltată.

Abordarea presupune extinderea cadrului de investigație, pentru a surprinde toate forțele și factorii externi care vor redesena nevoile, atitudinile, așteptările și comportamentul consumatorului și, implicit, care vor modela categoria. Astfel, GfK poate sprijini valoros companiile în tot acest proces de elaborare de strategii de inovație prin oferirea unei imagini complete a potențialelor schimbări din mediul înconjurător.

 

O nouă abordare

 

GfK FutureWave este o abordare unică, neconvențională, de analiză a spațiului dintr-o perspectivă dublă pentru un plus de inspirație vital în demersul de identificare de noi oportunități de business. Prima perspectivă, “inside-out”, vizează consumatorul cu tot ce înseamnă el – nevoi, așteptări, aspirații, preferințe actuale, experiențe și tendințe. A doua perspectivă, “outside-in”, își propune să capteze toate forțele și energiile care vor modela categoria – progresul tehnologic, inovațiile din alte categorii adiacente, evoluția industriilor conexe.

Marilyn Raymond, directorul global al diviziei de cercetare Market Opportunities & Innovation la GfK, precizează: “Metoda noastră avansată de identificare a direcțiilor de inovație aduce trei beneficii cheie clienților care au curajul să inițieze o astfel de călătorie. Îi ajută să construiască strategii de dezvoltare prin identificarea clară a ideilor noi care au cel mai mare potențial de succes. Descoperă și articulează punctele de inflexiune în tot circuitul cronologic, acele momente magice care revoluționează produse sau servicii prin modul în care acestea reușesc să adreseze nevoile din ce în ce mai sofisticate ale consumatorilor. Contribuie la „rezervorul” de inovații prin identificarea conceptelor și ideilor cu potențial.”

GfK FutureWave este parte integrată a GfK Innovation Roadmap, un proces strategic inovator care ghidează întreaga călătorie de inovație a unei organizații de la planuri de creștere până la lansare, asumându-și misiuni dificile și provocatoare de consolidare și creștere a valorii unei mărci, anticipând viitorul si, apoi, fiind parte din el.

Pentru mai multe informații despre Gfk FutureWave, vă rugăm să vizitați www.gfk.com/futurewave.

 

Despre GfK

 

GfK este sursa de încredere pentru informații relevante privind piețele şi consumatorii, informații care permit clienților săi să ia decizii mai inteligente. Peste 13.000 de experți în cercetare de piață își îmbină pasiunea cu cei 80 de ani de experiență ai organizației GfK în analiza datelor. Acest lucru îi permite organizației GfK să îmbine o înțelegere a problemelor vitale pe plan global cu informații despre piețele locale din peste 100 de țări. Folosind tehnologii şi metode de analiză a datelor de ultimă oră, GfK preschimbă volume mari de date în date inteligente, permițând clienților săi să își mărească avantajul competitiv şi să îmbogățească experiențele şi opțiunile consumatorilor.

Pentru mai multe informații, vizitați www.gfk.com, sau urmăriți GfK pe Twitter la www.twitter.com/gfk_en.

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...