Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Forumul “Viitorul Pieței Interne”, la finalul Președinției României la Consiliul UE

Autor: meatmilkjoi, 27 iunie, 2019

(Comunicat) Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Marius Pîrvu, a participat, pe data de 21 iunie 2019, la Forumul “Viitorul Pieței Interne” organizat, la Palatul Parlamentului, în cadrul Președinției Consiliului Uniunii Europene, pe care România o deține în prima jumătate a acestui an, de către Ministerul Economiei.

 

La evenimentul care a avut loc cu doar câteva zile înainte ca Președinția rotativă a Consiliului să fie predată Finlandei, pentru următoarele șase luni, alături de oficialul ANPC au mai participat cu alocuțiuni extrem de importante pe această temă a dezvoltării Pieței Interne UE, Călin Bodea, Secretar de Stat în Ministerul Economiei, Maria Grapini și Roza Thun, Europarlamentari, Renata Juszkiewicz, Vicepreședinte EuroCommerce.

 

În cadrul Forumului, s-au subliniat pașii importanți realizați până acum, la nivelul Uniunii Europene, pentru dezvoltarea într-un ritm susținut a activității economice, precum și a schimburilor comerciale între țările membre. De asemenea, s-au evidențiat puncte sensibile pe care Uniunea trebuie să le aibă în vedere, pentru reglementare, de acum înainte, pentru ca procesul de consolidare economică, la nivel mondial, al UE să fie unul deplin și durabil.

 

Marius Pîrvu, Președintele ANPC, a menționat încă o dată, rolul pe care experții români l-au avut în încheierea dosarelor care și-au găsit soluție finală în urma negocierilor avute în timpul Președinției României.

 

“Domeniul nostru, al Protecției consumatorilor, a avut o țintă de 4 pachete legislative de negociat pe parcursul acestor importante șase luni pentru România. Am reușit închiderea cu succes a negocierilor pentru 3 dintre ele și consider că printre cele mai importante realizări cuprinse în aceste Directive sunt reglementările de pe piața online și cele legate de dublul standard al produselor”, a precizat oficialul român.

 

Reprezentanții țărilor membre din domeniul economic și comercial, aflați în sală au avut posibilitatea de a adresa întrebări și de a intra în dialog cu vorbitorii. Concluzia acestuia a fost că procesul de reglementare legislativă a domeniului, la nivelul Uniunii Europene, este în plină desfășurare și că noua legislatură europeană, care își va începe oficial activitatea peste câteva zile, într-un nou mandat de 5 ani, trebuie să țină cont de evoluția rapidă a pieței.

 

Aflată sub impulsul dezvoltării continue a tehnologiei Piața Internă a UE își schimbă mereu viteza de lucru și condițiile necesare dezvoltării, de aceea, cu sprijinul autorităților naționale este important să se găsească permanent căi simple și nebirocratice de tranzacționare între companii sau între companii și consumatori, pe teritoriul UE, cu respectarea drepturilor tuturor și a legii.

Bringo își extinde aria de livrare în 23 de orașe
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 iulie 2019

(Comunicat) Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibilă în 23 de orașe și în zonele limitrofe.   Pentru a doua oară în acest an,Bringo și-a extins aria de livrare, ca urmare a reacțiilor pozitive și a solicitărilor primite de...

Advertising Forecast 2021: Digitalul va depăși 50 % din piața mondială de publicitate
Autor: meatmilk  /   joi, 18 iulie 2019

(Comunicat) În 2021, publicitatea în mediul digital va reprezenta 52% din totalul cheltuielilor de publicitate la nivel mondial, înregistrând o creștere semnificativă față de procentul de 47% estimat în 2019, arată studiul agenției de media Zenith, Advertising Expenditure Forecast.   Social media va avea o importanță...