Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

A fost lansată Platforma digitală MAX Business Accelerator

Autor: meatmilkjoi, 7 decembrie, 2017

În ziua de 7 decembrie a început o nouă eră a performanței în antreprenoriat prin lansarea MAX BA. Mobilitate, agerime, siguranță, viteză, business intelligence și viitor sunt doar câteva dintre cuvintele care definesc prima platformă digitală în cloud pentru managementul eficient al resurselor financiare ale companiilor mici și mijlocii.

 

( Accesează ș itestează MAX BA în mod gratuit până la finalul lunii decembrie pentru a vedeacum businessul tău va deveni mai performant, mai coerent și mai organizat.)

 

Plecând de la contabilizarea întregii activități a unei entități economice, fie ea persoană fizică autorizată ori întreprindere mică sau mijlocie, MAX BApune la dispoziția antreprenorului un sistem performant de raportare, analiză și contabilitate. Accesibil oriunde,oricând, de pe orice device, MAX BA este pregătit să furnizeze în timp real starea businessului și să previzioneze viitorul acestuia.

 

Într‐oi nterfață modernă și prietenoasă platforma își propune atât să servească cu acuratețe și simplitate nevoile de contabilizare dar și să orienteze antreprenorul către o abordare managerială profesionistă, într‐un modușor, plăcut și inteligent.

 

Mergând pe principiul paperless accounting și Zero Data Entry MAX BA conectează antreprenorul cu resursele companiei sale, valorizează contabilul, oferă un panou de control și realizează în același timp un traseu optimizat către un business de succes. Dacă până acum rapoartele de la contabil erau despre trecut, cu MAX BA rapoartelesunt despre prezent ca să știi ce faci în viitor. Securizat pe un server internațional MAX BA garantează o arhivă indestructibilă, automatizată și organizat oferă implementarea rapidă a oricăror schimbări legislative. Viteza tranzacțiilor este considerabil mărită de la introducerea datelor și  a contractelor până la depunerea declarațiilor către autorități.

 

În prezent, în România există 6.000 de companii cărora le merge bine. Sperăm ca în 10 ani să fie 60.000 și una dintre ele, dacă nu e deja, să fie și compania ta cu ajutorul MAX BA. Împreună am putea crește PIB-ul României.

 

Pentru că peștii mari înghit peștii mici, caută să te naști pește mare. MAX BA te sprijină putând fi accesat și testat chiar acum: http://max-ba.ro/

 

Îți dorim accelerare plăcută alături de MAX BA!

Între timp noi continuăm să ne dezvoltăm.

 

Fondatorii MAX BA:

 

Uwe Baier – Analytics Architect, Saudi Aramco, Tibco Spotfire, expert în data analytics, business intelligence, database design.

 

Dragoș Călin – Country Manager Maersk Line România, expert în management strategic, sales.

 

Octavian Pantiș – Antreprenor, General Manager Qualians, autorul best seller-ului “Musai list”, expert în performanță organizațională, management strategic, cultură organizațională.

 

Adrian Pop – Antreprenor în IT, expert în web development (UX, UI, branding), publishing, comunicații radio.

 

Gabriel Stanciu – expert în management strategic, antreprenor în serie, multiplu campion de raliuri, CEO Alstom România, Co-Owner/Co-Founder Univision, Stem Sure.

 

Sorin Stoica – Antreprenor, General Manager Eturia, expert în telecom, customer experience, luxury holidays.

 

Ciprian Teleman – Asociat Accountess, Senior Consultant, Qualians, expert în performanță organizațională, cultură organizațională, management strategic, strategii digitale.

 

Echipa de programatori: Cătălin Dobre, Andrei Petre, Cristian Toma, Codrin Gheorghiu, Ciprian Nețoiu

 

Echipa de testare: Cătălin Velea, Miruna Pârvu, Ionuț Petroiu, Sabina Rau, Lili Vasile, Lina Suditu, Ana Cernescu, Corina Mitrică, Mihaela Teleman.

Reuniunea celui de-al III-lea Comitet de Monitorizare pentru POPAM
Autor: meatmilk  /   miercuri, 5 iulie 2017

(Comunicat) Recent, au avut loc lucrările celei de-a III-a reuniuni a Comitetului de Monitorizare pentru Programul Operațional pentru Pescuit și Afaceri Maritime (POPAM), organizat de Direcția Generală Pescuit  - Autoritate de Management pentru POPAM (DGP-AMPOPAM).   La această reuniune au participat Alexandru POTOR, secretar de...

Creșterea creativității unei echipe la locul de muncă
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 iunie 2017

Plafonarea angajaților este una dintre cele mai mari probleme care pot să apară într-o companie. De aceea, crearea unui mediu favorizant pentru noile idei, pentru inovare, este una dintre condițiile obligatorii în asigurarea unui management performant. Pe plan intern, la nivel de companii, se vorbește destul de puțin despre acest aspect,...