Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Fulga și-a crescut cota de afaceri cu 36 %

Autor: Mircea Demetermiercuri, 7 februarie, 2018

Potrivit informațiilor furnizate de compania Albalact, pe site-ul său, într-un deceniu de existenta pe piata laptelui UHT, laptele Fulga a castigat un capital de imagine urias si a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei istete, vesele, mucalite, versatile, care are raspunsuri la toate intrebarile si le aduce celor mici lapte bun.

 

Fulga detine marele merit de a fi contribuit la cresterea categoriei UHT si se bucura de simpatia consumatorilor sai datorita comunicarii neconventionale.

 

Relansată în toamna anului trecut, marca Fulga deține o cotă de peste 10% din vânzările anuale ale firmei transilvănene.

 

Cât privește campania declanșată spre finalul anului 2017, s-a concretizat cu un plus de 36 %, ca cifră de afaceri, pentru aceast produs.

Lactatele Baciul-Competitivitate prin preț și calitate!
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

SC MERIDIAN AGROIND SRL, deținătoarea de drept a brand-ului Baciul, a început producția de lactate în decembrie 1999. Firma are sediul în municipiul Râmnicu Sărat, județul Buzău și are ca obiect de activitate fabricarea produselor lactate proaspete și a brânzeturilor. Am dorit întotdeauna să ne diferențiem de concurență prin...

Grupul de firme Safir participă la Târgul Internațional SIAL
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

(Comunicat) Grupul de firme Safir, o afacere de familie cu capital 100% românesc, cu peste 27 ani de experiență în industria cărnii, participa la cea de-a 28-a ediție a târgului SIAL, cel mai mare eveniment internațional dedicat industriei alimentareîn cadrul standului României.   Evenimentul va avea loc la Paris, în perioada...