Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Fulga și-a crescut cota de afaceri cu 36 %

Autor: Mircea Demetermiercuri, 7 februarie, 2018

Potrivit informațiilor furnizate de compania Albalact, pe site-ul său, într-un deceniu de existenta pe piata laptelui UHT, laptele Fulga a castigat un capital de imagine urias si a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei istete, vesele, mucalite, versatile, care are raspunsuri la toate intrebarile si le aduce celor mici lapte bun.

 

Fulga detine marele merit de a fi contribuit la cresterea categoriei UHT si se bucura de simpatia consumatorilor sai datorita comunicarii neconventionale.

 

Relansată în toamna anului trecut, marca Fulga deține o cotă de peste 10% din vânzările anuale ale firmei transilvănene.

 

Cât privește campania declanșată spre finalul anului 2017, s-a concretizat cu un plus de 36 %, ca cifră de afaceri, pentru aceast produs.

GobalMeatNews: Avi-Top va investi 6 milioane de euro în modernizare
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 31 ianuarie 2018

Referindu-se la Industria de procesare a cărnii din România, publicația de circulație internațională GlobalMeatNews evidențiază activitatea companiei Avi-Top, aceea care intenționează să investească 6 milioane de euro pentru a-și moderniza capacitatea de producție, urmând să-și crească semnificativ veniturile.   În...

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu, la GruneWoche-Berlin
Autor: meatmilk  /   joi, 25 ianuarie 2018

(Comunicat) Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu este prezentă în cadrul expoziției internaționale „Săptămâna Verde”, acolo unde expune singurul produs crud-uscat din România cu Indicație Geografică Protejată.   Expoziția are loc în perioada 19 – 28 ianuarie în Berlin, Germania, eveniment la care Bulgaria...