Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Fulga și-a crescut cota de afaceri cu 36 %

Autor: Mircea Demetermiercuri, 7 februarie, 2018

Potrivit informațiilor furnizate de compania Albalact, pe site-ul său, într-un deceniu de existenta pe piata laptelui UHT, laptele Fulga a castigat un capital de imagine urias si a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei istete, vesele, mucalite, versatile, care are raspunsuri la toate intrebarile si le aduce celor mici lapte bun.

 

Fulga detine marele merit de a fi contribuit la cresterea categoriei UHT si se bucura de simpatia consumatorilor sai datorita comunicarii neconventionale.

 

Relansată în toamna anului trecut, marca Fulga deține o cotă de peste 10% din vânzările anuale ale firmei transilvănene.

 

Cât privește campania declanșată spre finalul anului 2017, s-a concretizat cu un plus de 36 %, ca cifră de afaceri, pentru aceast produs.

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...