Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Fulga și-a crescut cota de afaceri cu 36 %

Autor: Mircea Demetermiercuri, 7 februarie, 2018

Potrivit informațiilor furnizate de compania Albalact, pe site-ul său, într-un deceniu de existenta pe piata laptelui UHT, laptele Fulga a castigat un capital de imagine urias si a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei istete, vesele, mucalite, versatile, care are raspunsuri la toate intrebarile si le aduce celor mici lapte bun.

 

Fulga detine marele merit de a fi contribuit la cresterea categoriei UHT si se bucura de simpatia consumatorilor sai datorita comunicarii neconventionale.

 

Relansată în toamna anului trecut, marca Fulga deține o cotă de peste 10% din vânzările anuale ale firmei transilvănene.

 

Cât privește campania declanșată spre finalul anului 2017, s-a concretizat cu un plus de 36 %, ca cifră de afaceri, pentru aceast produs.

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...

SGS România a devenit Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Prestigioasa companie SGS România a devenit partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2018, care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Compania va fi reprezentată prin Divizia sa de Agricultură și Alimentație, prin domnul Tudor Suciu-Coordonator de Afaceri, urmând să...