Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Galli gallo si-a modernizat tehnologiile de ambalare

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Preocupati de a veni in fata clientului final cu produse de cea mai buna calitate, compania brasoveana Galli Gallo si-a modernizat de curand tehnologia de ambalare a produselor.

Astfel, produsele Galli Galo sunt ambalate la solicitarea clientului in urmatoarele variante:
-Folie plastic alimentara pentru produsele vrac – termen garantie 5 zile;
-Punga plastic din film alimentar cu inchidere prin clips metalic sau plastic- termen 6 zile;
-Punga plastic din folie termocontractibila pentru ambalare carne, piese transate, organe, preparate – termen 8 – 12 zile in functie de produs;
-Ambalare in vid in punga de vid multistrat inchisa prin termosudura cu termen de 10 – 15 zile;
-Ambalare in vid adanc tip SKIN – DARFRESH cu termen 15-18 zile;
-Ambalare in caserola cu folie strech – termen 6 zile;
-Ambalare in caserola etansa tip Tray sealer cu atmosfera modificata cu termen de 8 – 12 zile.

Indiferent de modul de ambalare, produsele sunt transportate in cartoane sau navete plastic.

Compania informeaza pe site-ul sau ca au fost alese aceste tipuri de ambalaje deoarece asigura o buna protectie a carnii de contaminari nedorite: mizerie, bacterii, paraziti, substante toxice, mirosuri nedorite, pierderi in greutate prin evaporare si uscare a carnii etc.

Toate ambalajele sunt flexibile, rezista la mici socuri mecanice, au greutate mica, sunt fara mirosuri straine, sunt igienice, usor de reciclat, rezistente la temperaturi scazute si cu o buna bariera la oxigen si la evaporarea apei.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...