Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

GfK: Piața bunurilor de folosință îndelungată depășește nivelul din 2008

Autor: meatmilkjoi, 8 martie, 2018

(Comunicat) Sectorul Telecom conduce vânzările pe piața bunurilor de folosință îndelungată, în timp ce segmentul de electrocasnice mari a avut o evoluție constantă comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent

 

Cu o creștere de peste 17%, piața bunurilor de larg consum a înregistrat o performanță pozitivă la finalul celui de al patrulea trimestru al anului 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.

 

O contribuție semnificativă pentru această evoluție a fost dată de sectorul de Telecom, cu o creștere de aproape 39%, urmată de electrocasnicele mici (14.5%) și segmentul de electronice (peste 8%).

 

96% dintre români preferă produse de larg consum Made in Romania
Autor: meatmilk  /   luni, 26 noiembrie 2018

(Comunicat) Cel mai nou studiu în domeniul retailului, realizat de MKOR Consulting în luna octombrie, arată că 82% dintre români cumpără produse de larg consum cel puțin o dată pe săptămână, cheltuind în medie 1010 lei lunar pentru produsele alimentare, cele de îngrijire personală și curățenie.   Cifra este de altfel...

În primele nouă luni, Carrefour Romania raportează vânzări de 1,5 miliarde de euro
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 noiembrie 2018

Carrefour România a raportat vânzări de 1,5 miliarde de euro, în creștere cu 8,3% la cursul de schimb constant, în primele nouă luni ale anului, după cum informează European Supermarket Magazine. În procente, vânzările pentru aceeași perioadă au crescut cu 4,8%.   Pentru prima dată, vânzările din România ale...