Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Glendalerupe gura targului cu o masinarie care face 3000 de chiftelute pe minut

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit FoodNavigator.com, producatorul de alimente congelate, Glendale Foods a introdus pentru prima data in Marea Britanie o masina de mare viteza cu multi-forme, capabila sa faca pana la 3000 de chiftelute de carne pe minut.

Echipamentul a fost furnizat de firma producatoare de echipamente pentru industria carnii, Handtman si poate realiza pana la 3000 de portii rotunde si cilindrice de produse din carne pe minut, afirma Glendale.

Masina permite firmei Glendale sa realizeze produse pana la 4g cu o foarte mare precizie in portionare, producand chiftelute potrivite pentru producatorii de sandwich-uri, de supe la cutie, pizza sau ready meal.

In ultimii trei ani am observat un trend pentru chiftelute cat mai mici, care atunci cand sunt prezente in sau pe produs, pizza sau rulouri, arata mai consistente si atractive pentru consumatori, a declarat presedintele Glendale, John Mortimer.

O a doua parte a echipamentului furnizat de firma Handtman este o linie complet integrata si de mare viteza pentru prepararea carnatilor. Aceasta permite materiilor prime sa fie procesate de la umplere pana la preparare si congelare in aproape 50 minute.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...