Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Global Meat News: Infuzie de 25 de milioane de euro la AAylex Group

Autor: meatmilkluni, 18 iunie, 2018

Compania Aaylex Group a semnat o înțelegere în valoare de 25 de milioane de euro cu fondul de investiții Credit Value Investments (CVI) din Polonia, după cum informează Global Meat News.

 

Conform planului convenit, fondul va finanța dezvoltarea grupului care își vinde produsele sub marca Coco Rico, printr-o emisiune de obligațiuni corporative.

 

„Finanțarea provine de la fondurile de investiții aflate sub conducerea partenerului financiar CVI Dom Maklerski Polonia, și se alătură altor surse de finanțare, cu obiectivul de a asigura flexibilitatea și resursele necesare pentru punerea în aplicare a grupul de investiții și planul de dezvoltare în următorii doi ani „, a precizat AAylex Group într-un comunicat citat de Global Meat.

 

Grupul nu a dezvăluit domeniul de aplicare al investițiilor care trebuie realizate cu ajutorul celor 25 de milioane de euro. Cu toate acestea, AAylex afirmă că acordul îi va permite să-și mărească în mod considerabil capacitățile, permițându-i să intre într-o nouă etapă de creștere, care va crea posibilitatea de a se poziționa ca producător integrat vertical, un lider regional, nu numai național, pe piața de carne de pui „.

 

Holdingul Aaylex deține unități de producție în nouă județe din România. Acestea includ două abatoare cu o capacitate de sacrificare de 4.000 și respectiv 12.000 de capete pe oră, precum și ferme de păsări de curte, instalații de producție a hranei pentru animale, unități de prelucrare a cărnii, incubatoare și alte facilități, potrivit datelor din grup.

 

Grupul AAylex a raportat venituri îmbunătățite pentru anul 2017, de 127 milioane de euro. Aceasta a reprezentat o creștere de aproximativ 23,5%, față de anul precedent.

 

Grupul AAylex a mai declarat că în 2017 a fost cel mai mare exportator de carne de pe piața românească. Printre principalele destinații străine ale companiei se numără Marea Britanie, Franța, Germania, Olanda, Grecia, Cipru, Slovacia, Republica Cehă, Bulgaria și Macedonia. Vânzările la export acoperă aproape 30% din producția exploatației, potrivit datelor publicate de grupul AAylex.

 

Pe piața internă, AAylex Group vinde produse Coco Rico prin intermediul propriului său lanț de magazine cu amănuntul, precum și prin intermediul altor comercianți cu amănuntul și clienților din segmentul on-trade (HoReCa).

 

În ultimii ani, consumul de carne al țării a fost stimulat prin decizia guvernului, din 2015, de a reduce taxa pe valoarea adăugată (TVA) la carne de la 24% la 9%, după cum arată operatorii locali din industria cărnii. Păsările de curte rămân cel de-al doilea tip de carne de pe piața românească, cu un consum mediu anual de aproximativ 20,1 kg pe cap de locuitor. Acesta este precedat de carne de porc, din care românii consumă aproximativ 29 kg pe an, potrivit cifrelor din Institutul Național de Statistică (INSSE).

 

Cu sediul în capitala țării, București, grupul românesc este controlat de omul de afaceri local Bogdan Stanca. Istoria afacerilor cu carne datează din 1982, când a fost înființată una dintre filialele sale actuale, Avicola Buzău. Firmele grupului AAylex Group sunt certificate BRC-, HACCP-, IFS-, ISO 9001-, ISO 14001- și ISO 22000, conform datelor furnizate de companie.

Transavia a primit certificarea exclusivă Global G.A.P.
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Fermele Transavia implementează în premieră românească standardul Global G.A.P. de bune practici și sustenabilitate în agricultură.   Fermele Transavia au primit o nouă certificare exclusivistă care atestă calitatea produselor din carne de pui printr-o producție durabilă și sigură. În cadrul companiei,...

Hai la picnic! Idei istețe de la Safir pentru o masă la iarbă verde
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Ieșirea la picnic cu familia și cei mai buni prieteni este una dintre cele mai bune modalități de petrecere a timpului liber în sezonul cald. Iată ce bunătăți să pui în coș pentru următoarea ieșire la iarbă verde, rapid de pregătit și ușor de servit, pe placul tuturor.   ”Fomică?”, brandul de preparate...