Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Gordon Prod nu va lipsi de la Meat.Milk 2019

Autor: meatmilkvineri, 10 mai, 2019

Prestigioasa companie de procesare a laptelui, Gordon Prod, din Harghita, nu va lipsi nici în acest an de la Conferința Meat.Milk, evenimentul central al sectoarelor de carne și lapte ale României, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.

 

Iată cum își caracterizează activitatea firma harghiteană: ”Ştim preferinţele voastre din ultima cercetare calitativă de piaţă (2016, Unlock Research), când prin degustare „blind” ne-aţi clasat în top la gust, în majoritatea categoriilor de produse lactate ale principalelor branduri din România. Tot din cercetare ştim că apreciaţi şi aveţi încredere în reţetele noastre, create în marea familie GORDON, reţete în care se regăsesc nealterate aromele plantelor de pe păşunile noastre.

 

Și nu greșiți, pentru că natura este ingredientul nostru. Pășunile înalte, nepoluate, cele peste 200 de plante medicinale de pe coamele dealurilor noastre. Natura pură, izvorul celui mai bun lapte. Având o capacitate de prelucrare zilnica de 120.000 litri de lapte, colectam laptele de pe circa 1400 de ferme gospodărești, 113 de ferme extinse , inclusiv cele 2 ferme  proprii ultramoderne.

 

În 1993, noi – doua famili cu copii mici am fondat compania Gordon  si am construit o mică fabrică, într-un sat, la Bulgăreni, unde am produs cascaval pe baza retetelor traditionale. În timp,  prin investitii totale de peste 15.000.000 euro  am ajuns la cele mai noi tehnologii existente, cerute de Uniunea Europeană, la o fabrică ultramodernă, la Bisericani, și la o varietate de produse al căror gust le face inconfundabile. Și foarte dorite de toți cei care iubesc naturalul fiindcă iubesc viața și o prețuiesc.

 

Ultima investiție de cca 6.000.000 euro a constat intr-un depozit logistic cu o capacitate de 1,000 paleti  precum si extinderea sectiei de produse proaspete. Platforma de producție și toată infrastructura conexă se întind pe o suprafață de 74.561 de metri pătrați.

 

Suntem si astazi o afacere de familie, dar, în același timp, suntem o comunitate, comunitatea GORDON. „Noi“ înseamnă oameni. Cei care lucrează în fabrica, cei de la fermele gospodărești care ne trimit cel mai bun lapte în fiecare zi și voi, cei care preferați GORDON pentru că vreți ce e mai gustos și mai bun pentru familia voastră. Ăștia suntem, asta facem. Ca să vă fie masa cât mai gustoasă!

VIZIUNE

Viziunea noastră este să oferim familiilor din România produse sănătoase, din cel mai bogat şi gustos lapte, nu doar produse în care e şi lapte. Să oferim în acest fel la fiecare masă hrană sănătoasă, plăcere şi bucurie.

 

Să fim o comunitate puternică – şi nu doar un business. Sensul existenţei acestei afaceri este şi va rămâne peste multe generaţii de acum înainte sprijinul real pentru comunitate: fermieri, parteneri, furnizori şi angajaţi.

 

MISIUNE

Reţete cu gust local: Suntem oameni de la munte, crescuţi alături de ciobanii de la munte. Ştim cum se fac brânza, caşcavalul, smântâna adevărate.

 

Ducem tradiţia şi secretele gustului autentic mai departe. Dincolo de lapte şi ştiinţă, noi punem şi suflet în reţetele noastre.

 

Tehnologii şi echipamente de ultimă generaţie: Am investit şi investim continuu în modernizare, procesăm laptele cu cele mai noi tehnologii, fără ca prin acest proces să alterăm gustul laptelui sau reţetele tradiţionale.

 

Cercetare şi inovaţie: Suntem atenţi la „mersul lumii”, la nevoi şi aşteptări. Surprindem mereu prin noi categorii de produse, extensii de brand, mod de ambalare şi sortimente. De la an la an.

 

Produse şi servicii integrate: Acoperim toate segmentele de consum, atât piaţa de retail modern, cât şi piaţa tradiţională, şi deţinem în portofoliu o gama largă de produse pentru canalul de vânzare HoReCa”.

C.C. a câștigat definitiv procesul cu Parmalat România
Autor: meatmilk  /   luni, 24 iunie 2019

(Comunicat) Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ) a confirmat definitiv încălcarea Legii concurenței de către Parmalat România SA prin participarea la o înțelegere anticoncurențială având ca obiect înțelegeri pentru fixarea prețurilor între retaileri și furnizorii acestora și a menținut amenda aplicată companiei, în...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna mai 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 7 iunie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna mai 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...