Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Gordon prod va accentua promovarea produselor ready meal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Societatea Gordon Prod S.R.L. a fost infiintata in anul 1993 cu capital 100% romanesc si a inceput activitatea in 1994 cu productia de lactate, trecand ulterior si la procesarea carnii.

Gama de produse si capacitatea de productie au fost largite de la an la an tinand cont de interesul pietei fata de produsele marca Gordon. Datorita profesionalismului in afaceri si calitatii produselor, distribuitorii mari din tara si lanturile de hypermarketuri precum Metro, Selgros, Carrefour, Kaufland si altele au dorit sa aiba firma Gordon printre primii lor furnizori.

De curand, Gordon Prod a decis accentuarea promovarii produselor ready meal, produsele trailer fiind Sarmalele secuiesti la caserole de 300 si 400 de grame pentru ho-re-ca, Sarmalele secuiesti la recipient de 5 kg, Sarmale si Sarmalele secuiesti ambulate la caserole de 850 de grame, destinate consumului casnic.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Gordon prod va accentua promovarea produselor ready meal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Societatea Gordon Prod S.R.L. a fost infiintata in anul 1993 cu capital 100% romanesc si a inceput activitatea in 1994 cu productia de lactate, trecand ulterior si la procesarea carnii.

Gama de produse si capacitatea de productie au fost largite de la an la an tinand cont de interesul pietei fata de produsele marca Gordon. Datorita profesionalismului in afaceri si calitatii produselor, distribuitorii mari din tara si lanturile de hypermarketuri precum Metro, Selgros, Carrefour, Kaufland si altele au dorit sa aiba firma Gordon printre primii lor furnizori.

De curand, Gordon Prod a decis accentuarea promovarii produselor ready meal, produsele trailer fiind sarmalele secuiesti la caserole de 300 si 400 de grame pentru ho-re-ca, sarmalele secuiesti la recipient de 5 kg, sarmale si sarmalele secuiesti ambalate la caserole de 850 de grame, destinate consumului casnic.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...