Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Grigore horoi, agricola bacau: „puiul fericit” reprezinta 10% din vanzarile de carne refrigerata ale companiei

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Puiul Fericit, produs lansat de Agricola Bacau, unul dintre principalii jucatori pe piata carnii de pasare din Roamania la inceputul lunii iulie, a atins deja 10% din vanzarile de carne refrigerata ale producatorului, conform reprezentantilor companiei.

Interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa prezinta un potential semnificativ de crestere in urmatorii ani. Trendul vanzarilor de Pui Fericit, atat sub forma de carcasa, cat si sub forma pieselor transate (Piept dezosat, Pulpe, Aripi sau Carne pentru ciorbita, Ciocanele si Pulpe superioare) este unul crescator de la o luna la alta. Daca intr-o prima faza estimam ca Puiul Fericit va creste vanzarile Agricola Bacau de carcasa de pui cu 5%, la aproape trei luni de la lansare acesta reprezinta 10% din vanzarile Agricola Bacau de carne refrigerata, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.

Reprezentantul companiei a precizat ca s-a decis popularizarea la o scara mult mai larga a produsului, printr-o campanie ATL. Campania Crestem doar pui fericiti, dezvoltata impreuna cu Tempo Media, se va derula in perioada 30 septembrie – 31 octombrie si este sustinuta prinn doua spoturi TV, de 30 secunde si, respectiv, 10 secunde. Puiul fericit, sub forma de carcasa si piese transate, este comercializat in retelele Real, Carrefour, Kaufland, Metro, Selgros, Penny Market, Pludi si Cora, precum si in magazinele proprii Agricola Bacau.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...