Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Gripa porcina africana ar putea fi cauza penuriei de porc in rusia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

O epidemie majora de gripa porcina africana continua sa ameninte partea europeana a Rusiei si, in primul rand, orasele mari, inclusiv Moscova. Pagubele produse se ridica la milioane de euro pentru fiecare regiune afectata. Conform presei ruse, autoritatile regionale au distrus deja mai mult de 22 000 porci din partea de sud a tarii, iar noile focare ar putea duce la o penurie de porci in toata Rusia. Analistii cred ca, daca infectia se va extinde catre districtele centrale si de pe malul Volgai, ar putea fi distrusa pana la 41,4% din populatia porcina a tarii. Osetia de nord a pierdut toata populatia porcina, peste 200 000 de capete, iar pierderile au urcat pana la 200 milioane de ruble. In total, pierderile directe ale Rusiei in urma epidemiei sunt de circa 1 miliard de ruble – 20 de milioane de euro – a declarat directorul adjunct al Directiei Sanitar Veterinare Federale rusesti, Nikolai Vlasov.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...