Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Guvernul canadian sustine industria carnii de porc

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Guvernul Canadian lucreaza la un plan complex de restructurare a industriei carnii de porc prin investitii in initiative cheie in marketing. Planul are ca scop atragerea consumatorilor catre produsele originare din Canada, si va oferi suport financiar guvernamental business-urilor viabile in actualul climat economic. Astfel, guvernul a dispus infiintarea unui fond de marketing de 17 milioane de dolari, ce va fi directionat catre cercetare, promotii si initiative de accesare a unor noi clienti pe segmentul carnii de porc. Guvernul nu a precizat de ce sume dispune pentru aordarea de imprumuturi fermierilor, insa o alta initiativa de sustine industria carnii prevede un program de tranzitie pentru fermele de porci de carne, program ce presupune investitii de pana la 75 milioane de dolari in reducerea graduala a productiei si in rezolvarea problemei asupra stocurilor.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...