Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Hamé romania: brandul antrefrig implineste 100 de ani de existenta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Revista Piata, Hamé Romania a marcat aniversarea de 100 de ani a brandului Antrefrig prin relansarea campaniei Porcul albastru, una dintre cele mai cunoscute creatii publicitare de la inceputul anilor 2000. Brandul romanesc Antrefrig a fost preluat in anul 2007 in portofoliul Hamé Romania. Comunicarea neconventionala a apropiat gama Antrefrig de o categorie de consumatori moderni, cu un ritm de viata alert, care apreciaza retetele traditionale regasite in gustari accesibile si rapide. Brandul a beneficiat de retete, ambalaje si design create in specificul anilor care l-au consacrat pe piata romineasca.
Relansarea gamei Antrefrig, impreuna cu inovatiile Hamé in termeni de retete si ambalaje, au determinat o crestere a vanzarilor firmei cu 58% (in euro) pe trimestrul I al anului 2012, spre deosebire de aceeasi perioada a anului anterior.
Mai important, compania a reusit sa depaseasca, in mod consistent (double digit), vanzarile aferente primului trimestru din anul 2008 – cel mai bun al firmei de pana acum si un an de reper pentru toata industria de profil.
Cresterea se datoreaza in primul rand relansarii Antrefrig, dar si vanzarilor obtinute de celelalte categorii de produse ale companiei – pateurile si conservele de carne Hamé si produsele de import: conserve de peste si de fructe. Gama de produse Hamé se diferentiaza prin retete si ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor nevoi de consum induse de criza, dar, in special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun.

Piata aditivilor furajeri in crestere cu 3,5 miliarde de euro
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Conform unui raport al Transparency Market Research, preluat de Meat & Poultry, daca in 2011 piata aditivilor destinati pentru hrana animalelor era evaluata la 13,5 miliarde dolari, in urmatorii sase ani valoarea acesteia va creste cu 4 miliarde dolari. Potrivit Transparency Market Research, in perioada 2011-2018 piata aditivilor furajeri va...

Angst a lansat noul brand reteta originala
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

De curand, Angst a lansat un nou brand de preparate din carne, Reteta Originala, cu intentia directa de a se individualiza o data in plus, prin calitatea produselor. Amintirea ospetelor de alta data i-a indemnat pe tehnologii de la Angst sa puna in valoare Reteta Originala a unora dintre cele mai cautate preparate de carne, reconstruind retete...