Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Hamé romania: brandul antrefrig implineste 100 de ani de existenta

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Revista Piata, Hamé Romania a marcat aniversarea de 100 de ani a brandului Antrefrig prin relansarea campaniei Porcul albastru, una dintre cele mai cunoscute creatii publicitare de la inceputul anilor 2000. Brandul romanesc Antrefrig a fost preluat in anul 2007 in portofoliul Hamé Romania. Comunicarea neconventionala a apropiat gama Antrefrig de o categorie de consumatori moderni, cu un ritm de viata alert, care apreciaza retetele traditionale regasite in gustari accesibile si rapide. Brandul a beneficiat de retete, ambalaje si design create in specificul anilor care l-au consacrat pe piata romineasca.
Relansarea gamei Antrefrig, impreuna cu inovatiile Hamé in termeni de retete si ambalaje, au determinat o crestere a vanzarilor firmei cu 58% (in euro) pe trimestrul I al anului 2012, spre deosebire de aceeasi perioada a anului anterior.
Mai important, compania a reusit sa depaseasca, in mod consistent (double digit), vanzarile aferente primului trimestru din anul 2008 – cel mai bun al firmei de pana acum si un an de reper pentru toata industria de profil.
Cresterea se datoreaza in primul rand relansarii Antrefrig, dar si vanzarilor obtinute de celelalte categorii de produse ale companiei – pateurile si conservele de carne Hamé si produsele de import: conserve de peste si de fructe. Gama de produse Hamé se diferentiaza prin retete si ambalaje moderne, cu gramaje adaptate noilor nevoi de consum induse de criza, dar, in special, adaptate omului modern, cu nevoi de diversificare a micului dejun.

Gepeto, cris-tim si transavia, liderii pietei preparatelor din carne
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Potrivit Ziarului financiar, producatorul Gepeto din Constanta, Cris-Tim si Transavia se afla pe podiumul companiilor de pe piata locala a preparatelor din carne in functie de capacitatea de productie instalata a fabricilor, arata datele Ministerului Agriculturii (MADR). Capacitatile de productie ale primilor zece jucatori de pe aceasta piata...

Pretul in ue al carnii de porc va creste in 2013 cu 10 %
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Conform unei analize efectuata de Reuters, pretul carnii de porc va creste cu 10 % in cursul anului 2013, ca urmare a majorarii preturilor la furaje. Totodata, consumul ar putea sa scada cu 5, pana la 10 %. Tendintele se manifesta inca din acest an, dovada stand abandonarea sectorului de catre unii fermieri, in special spanioli. Alberto...