Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

Hame mizează pe pateurile Select fără E-uri

Autor: Maria Demetriadjoi, 13 iulie, 2017

Compania cehă Hame, prezentă pe piața românească de mai mulți ani, și unul dintre jucătorii cheie de pe segmentul pateurilor și al mâncărurilor ambalate în conserve metalice, mizează mai nou pe gama Select, în special pe seria de pateuri fără E-uri.

 

Dintre acestea, amintim pateurile din carne de porc, pui, gâscă, rață și curcan. Caracterizânduși această linie de produse, producătorul ceh afirmă:

 

”A fost o vreme în care familia tradițională era formată din mama, tata şi 4-5 copii. Familiile se schimbă. Mancarea de ce ar rămâne la fel?

 

Lansată sub umbrela brand-ului Hamé, brand cunoscut ca fiind modern și inovator, noua gamă include produse cu rețete de calitate superioară: conserve cu conținut ridicat de carne (95% carne de porc și 92% carne de vita), ready meal-uri ce au la bază rețete cu specific local (ardei umpluți, sarmale, gulaș sau fasole cu costiță/cârnăciori) și pate de ficat fără coloranți, conservanți sau potențiatori de gust”.

 

Controlată acum de grupul norvegian Orkla, Hame a contribuit substanțial, anul trecut, la dublarea cifrei de afaceri în Europa Centrală.

 

Anul trecut, producătorul norvegian a plătit 175 de milioane de euro pentru Hamé, companie cu 10 fabrici operaționale și aproximativ 2.400 de angajați.

 

Pe piețele din Cehia și Slovacia, care generează circa 70% din vânzările companiei, aceasta deține poziții de top în categoriile paté de ficat, mâncăruri gata-preparate, ketchup, conserve de legume, gemuri și alimente pentru copii, cu branduri precum Hamé, Hamánek, Znojmia sau Otma.

De asemenea, brandul Hamé are o poziționare bună în categoria paté în România, Ungaria și Rusia.

Smithfield România sprijină educația a 40.000 de copii
Autor: meatmilk  /   miercuri, 13 septembrie 2017

(Comunicat) Peste 40.000 de preşcolari şi şcolari din judeţele Timiş şi Arad beneficiază de programul de sprijin al accesului la educație inițiat de Smithfield România.   De 11 ani, primul clinchet al clopoţelului, care anunţă debutul noului an şcolar în comunitățile din județele Timiș și Arad, a devenit sinonim cu...

Sole Mizo are un nou Director Comercial
Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 septembrie 2017

(Comunicat) Domnul Petru Tranculov, un specialist cu o experiență de peste 30 de ani în industria lactatelor. A fost cooptat în cadrul companiei Sole Mizo România, fiind numit Director Comercial.   Anterior, Petru Tranculov a lucrat timp de trei ani în cadrul firmei Nada, unul dintre principalii jucători pe piața de lactate și...