Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Hame mizează pe pateurile Select fără E-uri

Autor: Maria Demetriadjoi, 13 iulie, 2017

Compania cehă Hame, prezentă pe piața românească de mai mulți ani, și unul dintre jucătorii cheie de pe segmentul pateurilor și al mâncărurilor ambalate în conserve metalice, mizează mai nou pe gama Select, în special pe seria de pateuri fără E-uri.

 

Dintre acestea, amintim pateurile din carne de porc, pui, gâscă, rață și curcan. Caracterizânduși această linie de produse, producătorul ceh afirmă:

 

”A fost o vreme în care familia tradițională era formată din mama, tata şi 4-5 copii. Familiile se schimbă. Mancarea de ce ar rămâne la fel?

 

Lansată sub umbrela brand-ului Hamé, brand cunoscut ca fiind modern și inovator, noua gamă include produse cu rețete de calitate superioară: conserve cu conținut ridicat de carne (95% carne de porc și 92% carne de vita), ready meal-uri ce au la bază rețete cu specific local (ardei umpluți, sarmale, gulaș sau fasole cu costiță/cârnăciori) și pate de ficat fără coloranți, conservanți sau potențiatori de gust”.

 

Controlată acum de grupul norvegian Orkla, Hame a contribuit substanțial, anul trecut, la dublarea cifrei de afaceri în Europa Centrală.

 

Anul trecut, producătorul norvegian a plătit 175 de milioane de euro pentru Hamé, companie cu 10 fabrici operaționale și aproximativ 2.400 de angajați.

 

Pe piețele din Cehia și Slovacia, care generează circa 70% din vânzările companiei, aceasta deține poziții de top în categoriile paté de ficat, mâncăruri gata-preparate, ketchup, conserve de legume, gemuri și alimente pentru copii, cu branduri precum Hamé, Hamánek, Znojmia sau Otma.

De asemenea, brandul Hamé are o poziționare bună în categoria paté în România, Ungaria și Rusia.

Covalact a intrat pe segmentul lactatelor Bio
Autor: Nora Marin  /   joi, 13 iulie 2017

Potrivit unei informări publicată pe site-ul companiei, Covalact a intrat pe segmentul lactatelor tip bio, cu produsul BIO Iaurt Covalact de Țară.   BIO Iaurt Covalact de Tara are 3,8% grăsime și este produs din lapte de vacă ecologic, colectat exclusiv de la ferme din inima României.   Laptele folosit pentru...

Meda relansează campania de promovare ”Medaland”
Autor: meatmilk  /   luni, 10 iulie 2017

În plină vară, procesatorul de carne Meda, aflată în proprietatea doamnei Luchi Georgescu, relansează campania de promovare publicitară cu titlul ”Medaland”, grație colaborării cu publicitarii de la Propaganda.   Conceptul a stat la baza campaniei de anul trecut, prin călătoria fantastică în MEDALAND, în care publicul...