Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Hame mizează pe pateurile Select fără E-uri

Autor: Maria Demetriadjoi, 13 iulie, 2017

Compania cehă Hame, prezentă pe piața românească de mai mulți ani, și unul dintre jucătorii cheie de pe segmentul pateurilor și al mâncărurilor ambalate în conserve metalice, mizează mai nou pe gama Select, în special pe seria de pateuri fără E-uri.

 

Dintre acestea, amintim pateurile din carne de porc, pui, gâscă, rață și curcan. Caracterizânduși această linie de produse, producătorul ceh afirmă:

 

”A fost o vreme în care familia tradițională era formată din mama, tata şi 4-5 copii. Familiile se schimbă. Mancarea de ce ar rămâne la fel?

 

Lansată sub umbrela brand-ului Hamé, brand cunoscut ca fiind modern și inovator, noua gamă include produse cu rețete de calitate superioară: conserve cu conținut ridicat de carne (95% carne de porc și 92% carne de vita), ready meal-uri ce au la bază rețete cu specific local (ardei umpluți, sarmale, gulaș sau fasole cu costiță/cârnăciori) și pate de ficat fără coloranți, conservanți sau potențiatori de gust”.

 

Controlată acum de grupul norvegian Orkla, Hame a contribuit substanțial, anul trecut, la dublarea cifrei de afaceri în Europa Centrală.

 

Anul trecut, producătorul norvegian a plătit 175 de milioane de euro pentru Hamé, companie cu 10 fabrici operaționale și aproximativ 2.400 de angajați.

 

Pe piețele din Cehia și Slovacia, care generează circa 70% din vânzările companiei, aceasta deține poziții de top în categoriile paté de ficat, mâncăruri gata-preparate, ketchup, conserve de legume, gemuri și alimente pentru copii, cu branduri precum Hamé, Hamánek, Znojmia sau Otma.

De asemenea, brandul Hamé are o poziționare bună în categoria paté în România, Ungaria și Rusia.

Hai la picnic! Idei istețe de la Safir pentru o masă la iarbă verde
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Ieșirea la picnic cu familia și cei mai buni prieteni este una dintre cele mai bune modalități de petrecere a timpului liber în sezonul cald. Iată ce bunătăți să pui în coș pentru următoarea ieșire la iarbă verde, rapid de pregătit și ușor de servit, pe placul tuturor.   ”Fomică?”, brandul de preparate...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București
Autor: meatmilk  /   joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale,...