Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Hard-discounterul Svetofor-Rusia va deschide 100 de magazine în România

Autor: Nora Marinmiercuri, 29 august, 2018

Hard-discounterul rus Svetofor a anunțat intenția de a se lansa în România sub marca ”Mere”, urmând a deschide 100 de magazine în următorii doi ani, informează European Supermarket Magazine.

 

Potrivit lui Andrei Filip, manager de aprovizionare la Torgservice RM, care reprezinta afacerea Svetofor in Romania, primul magazin va fi deschis in septembrie la Snagov, la aproximativ 40 de kilometri nord de Bucuresti, urmat de un alt magazin in Brasov in aceeasi luna.

 

Filip a adăugat că strategia pentru piața românească va fi adaptată în timp, în funcție de cerințele pieței, dar nu a furnizat date financiare.

 

Suprafața medie a magazinelor, care va viza familiile cu venituri mici și medii, va fi între 800 și 1200 de metri pătrați. Magazinele vor cuprinde 70% produse alimentare și 30% produse nealimentare.

 

Fondată în 2009, Svetofor operează aproximativ 600 de magazine în Rusia și are o prezență în Belarus, Kazahstan și Azerbaidjan. Compania intenționează să extindă acoperirea internațională, inclusiv în Polonia, Germania și Moldova.

 

Piața modernă de comerț cu amănuntul din România este în valoare de 12 miliarde de euro și este dominată de un număr mic de jucători. În segmentul discount, Svetofor va concura cu retailerii germani Lidl și Penny Market, care au deja peste 200 de magazine.

Eurocommerce: Transparența și viteza sunt vitale în privința siguranței alimentare
Autor: meatmilk  /   joi, 7 martie 2019

(Comunicat) Vorbind după încheierea negocierilor privind Regulamentul transparenței și sustenabilității în cadrul procesului de evaluare a riscurilor în CE, directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a declarat:   "Retailerii și angrosiștii din Europa sprijină activitatea Autorității Europene pentru...

IFFA 2019 – Digitalizarea comerțului cu carne
Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 martie 2019

(Comunicat) La târgul IFFA 2019, din Frankfurt am Main, în perioada 4-9 mai, profesioniștii din sectorul măcelăriilor și al prelucrării cărnii vor putea afla mai multe informații despre modul în care practicile tradiționale și viitoare vor evolua în relațiile comerciale.   Revoluția digitală și o gamă largă de...