Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Hochland și-a lansat oficial Perluțele de brânză

Autor: meatmilkjoi, 7 noiembrie, 2019

Majoritatea românilor obișnuiesc să ia mici pauze în timpul zilei și aproape toți și le petrec luând o gustare, fie că este vorba despre brânzeturi, fructe sau produse de patiserie.

 

Aceste informații, dar și alte preferințe ale românilor în materie de gustări au fost scoase la iveală de studiul realizat de Hochland România și Reveal Marketing Research cu prilejul lansării gamei de brânză proaspătă de tip cottage Hochland Perluțe de brânză.

 

Noua gamă este ideală pentru momentele de pauză din fiecare zi, fiind disponibilă într-un portofoliu complet, cu patru sortimente sățioase, bogate în proteine și cu un gust delicios, care răspund nevoilor oricărui consumator cu sau fără restricții alimentare.

 

Ce fac românii în timpul pauzelor de muncă? 

 

Respondenții au făcut referire, în primul rând, la nevoia de recăpătare a energiei, motiv menționat de 66,4% dintre aceștia, în special de cei tineri. Cel de-al doilea motiv amintit de respondenții incluși în cercetare – și în special de bărbați – a fost acela că vor să se deconecteze de la activitățile ce țin de job (50,5%), urmat și de senzația de foame aparută între mesele principale ale zilei (48,5%). Astfel, 93,8% dintre cei intervievați profită de aceste pauze pentru a lua o gustare.

 

 Ce gustări consumă românii în timpul micilor pauze din timpul zilei?

 

Studiul a confirmat că brânzeturile se află pe lista preferințelor românilor în materie de gustări, mai mult de jumătate dintre respondenți declarând că obișnuiesc să consume alimente din această categorie atunci când iau o pauză de la activitățile zilnice.

 

Cu privire la categoria de brânză proaspătă de tip cottage, studiul a dezvăluit că aceasta îndeplinește principalele criterii luate în calcul în alegerea unei gustări: să aibă gust bun (65.5%), să fie sățioasă (46,7%) și ușor de transportat (39,6%). În plus, unul din patru respondenți declară că este atent la numărul de calorii.

 

Deși încă recentă pe piața din România, această categorie câștigă popularitate în rândul românilor: 72,9% dintre participanți au declarat că au consumat până în prezent brânză proaspătă de tip cottage, în timp ce unul din zece respondenți ia în considerare posibilitatea de a o testa în curând.

 

Cât de des consumă românii brânzeturi?

 

În ceea ce privește frecvența de consum, participanții la studiu au declarat că obișnuiesc să consume brânzeturi cel puțin o dată pe lună, iar unul din patru respondenți le include în meniul zilnic. Studiul a fost realizat de Hochland România cu prilejul lansării gamei de brânză proaspătă de tip cottage Perluțe de brânză. Gama este disponibilă în magazine începând cu octombrie 2019 și răspunde unor nevoi specifice ale consumatorilor.

 

Concluziile au fost culese de Reveal Marketing Research la începutul lunii octombrie 2019. Studiul a fost aplicat pe un eșantion reprezentativ național, format din 805 respondenți care consumă brânzeturi cel puțin o dată pe lună și au vârste cuprinse între 20 și 50 ani.

”Telemeaua de Sibiu” a primit certificare europeană IGP
Autor: meatmilk  /   joi, 17 octombrie 2019

Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale anunță că în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene s-a publicat astăzi, 16 octombrie 2019, decizia de înregistrare a denumirii în Registrul denumirilor de origine protejate și al indicațiilor geografice protejate pentru produsul ”Telemea de Sibiu” (IGP).   Telemeaua de Sibiu...

Jambonul de Bosses, un rege în tradiția Văii D’Aosta
Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 11 octombrie 2019

Valle D’Aosta este una dintre regiunile italiene care produc cele mai rafinate alimente. Pășunile verzi, bogate în ierburi și mirodenii cu parfum aromat, permit realizarea cărnii și brânzeturilor cu calități unice, apreciate în întreaga lume. Printre cele mai cunoscute tăieturi de frig din această frumoasă regiune, se numără...