Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

IFFA 2019 – Digitalizarea comerțului cu carne

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 6 martie, 2019

(Comunicat) La târgul IFFA 2019, din Frankfurt am Main, în perioada 4-9 mai, profesioniștii din sectorul măcelăriilor și al prelucrării cărnii vor putea afla mai multe informații despre modul în care practicile tradiționale și viitoare vor evolua în relațiile comerciale.

 

Revoluția digitală și o gamă largă de posibilități care o duc deschid un nou potențial și o mulțime de oportunități pentru macelarul artizan. IFFA 2019 oferă cunoștințe importante în aceste domenii și aplicații noi în industria cărnii.

 

În contextul bunei situații economice continue care se regăsește în comerțul cu carne și carne, lipsa de personal calificat și de specialitate duce la încărcături excesive în multe întreprinderi. Orice potențial neutilizat pentru economisirea eficienței trebuie să fie confiscat. O astfel de măsură este investiția în tehnologii moderne, adesea sprijinite digital. În acest fel, munca de rutină consumatoare de timp se poate face mai repede cu suportul digital – scopul principal fiind: mai mult timp pentru client. Gama de module și soluții oferite este imensă.

 

Comunicarea cu potențialul client

 

Digitalizarea înseamnă, de asemenea, adăugarea unei dimensiuni cu totul noi relațiilor cu clienții. Pentru Max Beck, Maestrul Măcelar în afacerea măcelarului Opfer din Ringgau și deja bine stabilit ca blogger numit „Wursthandwerker” („Artisan Sausage Maker”), digitalizarea înseamnă, în primul rând, folosirea social media pentru a comunica cu clienții. El spune:

 

„Suntem o mică afacere cu un magazin de vânzare cu amănuntul și, pentru mine, accentul, în ceea ce privește digitalizarea, este acela de a utiliza mijloacele digitale. Aș putea, de exemplu, să anunț pe Facebook o promoție care va avea loc săptămâna viitoare și va ajunge exact la cei care au nevoie să știe despre aceasta – fără nici o pierdere de imprăștiere.

 

„Mai mult decât atât, intenționează să actualizeze existența magazin online. „Cu toate acestea,” spune Max Beck, „principiul este acela că primele achiziții ar trebui făcute în magazin sau la unul dintre tarabele noastre de pe piață și cu sfaturi din partea noastră, cu achiziții ulterioare online”.

 

Automatizarea procedurilor de afaceri

 

Bechtel, o firmă de măcelărie din Zella, au optat pentru soluții legate de procedurile de afaceri. Această companie de carne, care are trei filiale și o afacere cu ridicata, operează cu un sistem complet automatizat de timp pentru personalul său.

 

Johannes Bechtel, un maestru cu o diplomă de licență în economie, finanțe și contabilitate, conduce revoluția digitală în firma de măcelărire a părinților săi. El spune: „Logarea în timp a făcut lucrurile mult mai ușor pentru noi. O altă aplicație digitală sensibilă este utilizarea telemetriei în dozatoarele noastre de cârnați, care se află în afara a două filiale. Am verificat stocul de pe mobilul meu. „Și planurile sunt pentru o schimbare încă mai mare pentru a acoperi documentația digitală a măsurilor de igienă. Și, desigur, există și magazinul online.

 

Johannes Bechtel continuă: „Numai procedurile complet automatizate de comandă pot face lucrurile cu adevărat ușor și convenabil pentru clienții noștri online”. Și acesta este și cel pe care îl așteaptă – ca utilizator – al aplicațiilor digitale: „Trebuie să fie proiectate pentru a fi rapide și ușoare de a utiliza, în timp ce, totuși, permiterea personalului de a face munca „de mână” ca artizani. Și – nu trebuie să uităm – trebuie să fie și ei în siguranță! ”

 

Soluții personalizate

 

Max Esser, maestrul maistru la „Wurstspezialitäten Esser” de la Erkelenz, specialistul la mezeluri, ne spune: „Digitizarea este, pentru noi, un mijloc pentru un scop. Nu reușim pur și simplu pentru că am trecut digital, ci pentru că oferim produse de calitate și sfaturi de specialitate. Cu toate acestea, s-ar putea să nu reușim fără ajutor digital.

 

Aplicăm mai ales aplicații digitale, pentru a face munca mai ușoară pentru personalul nostru – cum ar fi cântarele de magazin. Cu numeroase numere diferite de articole, nu ne putem aștepta ca personalul să poată să-și așeze capul foarte repede; și acest lucru este valabil în special pentru stagiarii și persoanele care vin în profesie din alte zone. În prezent avem o combinație de sisteme digitale și încă prea multe sisteme analogice în funcțiune și acest mix este prea mult pentru a face viața mai ușoară pentru personalul nostru.

 

Trebuie să devenim mai eficienți din punct de vedere digital. Atâta timp cât trebuie să introducem numărul de articol undeva pe cântare manual, cântarele digitale nu sunt suficient de eficiente. „În departamentele de producție, Esser, împreună cu cele peste 25 de filiale, utilizează un sistem de management al mărfurilor. Acest lucru le permite, de exemplu, să creeze rapid note de livrare și să planifice sistematic prețul bunurilor pe care le oferim, explică Max Esser.

 

„Nu există o soluție perfectă – cele mai multe sunt de fapt prea complicate. Toată lumea trebuie să se uite pentru ei înșiși și să vadă ce se potrivește cel mai bine afacerii lor. Dacă o soluție digitală nu ușurează activitatea, atunci nu se potrivește afacerii. ”

 

Asociația măcelarilor germani (Deutscher Fleischerverband) a creat un comitet de strategie care să se ocupe în mod special de „Revoluția digitală” și a făcut astfel problematică un aspect important al politicii de asociere. Membrii acestui grup de reflecție se întâlnesc în mod regulat și, printre altele, vor elabora recomandări de acțiune pentru colegii lor profesioniști.

 

Gero Jentzsch, șeful Comunicării din cadrul Asociației Măcelarilor din Germania, spune: „În primul rând, avem de-a face cu probleme care servesc la optimizarea procedurilor de afaceri. Un măcelar va rămâne întotdeauna o afacere artizanală, care produce alimente artizanale de vârf – adică forța – dar modul în care funcționează procedurile concomitente – vreau să spun lucruri precum, de exemplu, procesul de ordonare sau alte proceduri de birou – pot fi îmbunătățită prin utilizarea serviciilor digitale.

 

IFFA: tot ce vrei să afli despre afacerile cu carne

 

IFFA este portul numărul 1 pentru meserii de carne și de prelucrare a cărnii. În perioada 4-9 mai, peste 1.000 de furnizori își vor prezenta noile produse, împreună cu tendințele din întregul lanț de procesare a cărnii. Un important grup de produse pentru comerțul artizanal poate fi văzut în noua sală 12.0. Aici furnizorii de top vor fi expuși sub titlul „Vânzări – totul pentru magazinele de măcelari” și se vor concentra pe acest domeniu cheie. Și zona de concurs a Asociației Măcelarilor Germane a fost relocată și în această sală. În sala 12.1, vizitatorii vor putea vedea tendințele și noile produse referitoare la ingrediente, mirodenii și condimente, excipienți, piei de cârnați și materiale de ambalaj.

 

Cele mai importante companii de pe piață reprezentate aici sunt parteneri importanți în prelucrarea cărnii artizanale. În sala 11 se află grupele de produse pentru tehnologii de ambalare, utilități, măsurare și cântărire, împreună cu furnizorii din domeniul prelucrării / tăierii. Producătorii din segmentele de tăiere și porționare sunt din nou reprezentați în sălile 9.0 și 9.1. Produsele legate de prelucrarea cărnii se găsesc în sala 8. Toate informațiile despre IFFA, precum și bilete, pot fi găsite la adresa: www.iffa.com

 

Comportamentul consumatorului român în 2019
Autor: Nora Marin  /   joi, 9 mai 2019

Schimbarea climatului economic, din vara lui 2018 și până acum, a determinat și schimbarea comportamentului consumatorului român. La aceasta au contrinuit și alți factori care conturează un alt profil, cu totul surprinzător, într-un timp atât de scurt. Însă, modificarea este absolut de înțeles, dacă parcurgem ultimele analize...

Studiu: Ce înțeleg românii printr-o alimentație sănătoasă?
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Femeile sub 30 de ani reprezintă categoria cea mai interesată de un stil de viață sănătos   Zahărul și produsele care conțin grăsimi saturate și colesterol sunt considerate a fi alimentele cele mai dăunătoare sănătății   Doar 1 din 5 persoane interesate de un stil de viață sănătos folosește...