Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ilie sarbu: romania promite, dar nu se tine de cuvant

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Discutiile ministrului agriculturii, Ilie Sarbu, cu oficialii Comisiei Europene din domeniul agriculturii, sanatatii si pescuitului nu au fost extrem de amicale si nu s-a reusit obtinerea acordului Comisiei pentru mai multe proiecte.

„Discutiile nu au fost extrem de amicale datorita unui fapt simplu: de fiecare data mergem, promitem, dar nu ne tinem de cuvant”, a spus ministrul. Printre temele de discutie au fost mai multe proiecte aflate in negociere de mai mult timp, iar Romania nu a obtinut raspunsuri pozitive. Aceasta nu inseamna respingerea proiectelor, procesul de negociere fiind continuu, ci faptul ca Romania trebuie sa revina cu imbunatatiri.

Sarbu a aratat ca rambursarile SAPARD ar putea fi reluate de catre Comisie in trei-patru luni, dupa ce planul de actiune pentru remedierea deficientelor este refacut, intrucat a fost considerat necorespunzator. In ceea ce priveste modificarea Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR), astfel incat agricultura ecologica sa beneficieze de sprijin, ministrul a aratat ca planul a fost considerat de Comisie necorespunzator. „La PNDR s-au facut unele demersuri transmise la finele lunii decembrie, pentru agricultura ecologica, dar si acest plan Comisia l-a considerat necorespunzator, iar o noua modificare nu poate fi efectuata in timp util ca sa-l mai putem aplica in acest an „, a mai spus ministrul.

Sarbu a aratat ca printre prioritatile mandatului sunt accesarea de fonduri UE, dar si refacerea sistemului de irigatii. Ministrul a infiintat un comitet de criza pentru repunerea pe picioare a sistemului de irigatii.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...