Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Imm-urile vor primi bani europeni pentru publicitate

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit unei stiri publicata de Evenimentul zilei, citand Capital, micile afaceri de la noi sunt sustinute cu fonduri europene pentru a-si creste competitivitatea, astfel incat sa-si poata exporta productia.

Participarea la targuri si expozitii si publicitatea in spatiul virtual sunt doua dintre modalitatile de promovare a IMM-urilor finantate prin acest apel de proiecte. Valoarea maxima a sprijinului financiar nerambursabil este de 840.000 de lei (200.000 de euro) pe proiect, dar nu mai mult de 20% din valoarea cifrei de afaceri inregistrate in ultimul an de firma care solicita finantarea.

Sunt considerate cheltuieli eligibile participarile la targuri si expozitii internationale si participarile la misiuni economice in strainatate.

Totodata, sunt eligibile si cheltuielile legate de elaborarea si productia de materiale tiparite/inscriptionate de promovare a firmei, cele pentru promovarea online, precum si serviciile legate de activitati de promovare pe noi piete interne, pe piete internationale si marketing.
In aceeasi categorie intra si serviciile de identificare a furnizorilor/ clientilor externi.

Pentru a obtine fonduri europene, firma trebuie sa nu se afle in insolventa, in faliment sau lichidare si sa nu aiba obligatii bugetare de plata nete ce depasesc 1/12 din totalul obligatiilor datorate in ultimul an.

O alta conditie este ca aceasta sa nu se afle intr-o situatie grava de incalcare contractuala pentru neindeplinirea obligatiilor provenind dintr-o procedura de achizitii sau dintr-o alta finantare din fondurile Comisiei Europene.

De asemenea, in faza de inregistrare si depunere a cererii de finantare, solicitantul va trebui sa dovedeasca faptul ca are capacitatea financiara de a asigura cel putin cofinantarea cheltuielilor eligibile ale proiectului.
Cititi mai mult: IMM-urile primesc bani pentru reclama pe net – Economie > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/imm-urile-primesc-bani-pentru-reclama-pe-net-950987.html#ixzz1bZyrz6y1

EuroCommerce: Directiva UTPs protejează multinaționalele, lovind în retail, fermieri, IMM-uri și consumatori
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 17 octombrie 2018

Vorbind după votul comisiei AGRI din Parlamentul European, care a modificat regulile Directivei privind comportamentul abuziv al comercianților în relațiile cu furnizorii (UTPs)., directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a avertizat că dezbaterea și votul în Parlament au determinat o ”vânătoare de vrăjitoare”,...

A avut loc a 14-a reuniune a Grupului de Lucru LEADER
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 octombrie 2018

(Comunicat) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, prin Rețeaua Națională de Dezvoltare Rurală, a organizat în perioada 11-12 octombrie 2018, la Gura Humorului cea de-a 14-a reuniune a Grupului de Lucru LEADER (GLL), cu tematica: Infrastructură socială și cooperare - sM 19.3.   La eveniment au participat experți...

Imm-urile vor primi bani europeni pentru publicitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unei stiri publicata de Evenimentul zilei, citand Capital, micile afaceri de la noi sunt sustinute cu fonduri europene pentru a-si creste competitivitatea, astfel incat sa-si poata exporta productia.

Participarea la targuri si expozitii si publicitatea in spatiul virtual sunt doua dintre modalitatile de promovare a IMM-urilor finantate prin acest apel de proiecte. Valoarea maxima a sprijinului financiar nerambursabil este de 840.000 de lei (200.000 de euro) pe proiect, dar nu mai mult de 20% din valoarea cifrei de afaceri inregistrate in ultimul an de firma care solicita finantarea.

Sunt considerate cheltuieli eligibile participarile la targuri si expozitii internationale si participarile la misiuni economice in strainatate.

Totodata, sunt eligibile si cheltuielile legate de elaborarea si productia de materiale tiparite/inscriptionate de promovare a firmei, cele pentru promovarea online, precum si serviciile legate de activitati de promovare pe noi piete interne, pe piete internationale si marketing.
In aceeasi categorie intra si serviciile de identificare a furnizorilor/ clientilor externi.

Pentru a obtine fonduri europene, firma trebuie sa nu se afle in insolventa, in faliment sau lichidare si sa nu aiba obligatii bugetare de plata nete ce depasesc 1/12 din totalul obligatiilor datorate in ultimul an.

O alta conditie este ca aceasta sa nu se afle intr-o situatie grava de incalcare contractuala pentru neindeplinirea obligatiilor provenind dintr-o procedura de achizitii sau dintr-o alta finantare din fondurile Comisiei Europene.

De asemenea, in faza de inregistrare si depunere a cererii de finantare, solicitantul va trebui sa dovedeasca faptul ca are capacitatea financiara de a asigura cel putin cofinantarea cheltuielilor eligibile ale proiectului.
Cititi mai mult: IMM-urile primesc bani pentru reclama pe net – Economie > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/imm-urile-primesc-bani-pentru-reclama-pe-net-950987.html#ixzz1bZyrz6y1

ANSVSA: Pesta Porcină Africană confirmată în județul Teleorman
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 octombrie 2018

(Comunicat) Institutul de Diagnostic si Sănătate Animală București (I.D.S.A.) – Laboratorul Național de Referință pentru Pestă Porcină Africană (PPA) a confirmat prezența virusului acestei boli în probele prelevate din resturi de cadavru de porc (os lung) găsite într-o zonă situată în extravilan (pădurea Slobozia...

Carrefour România a lansat programul ”Act for Food”
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 octombrie 2018

(Comunicat) Grupul Carrefour a lansat și în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci mai bine", susţinând astfel obiectivul său de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toţi.    În România, Carrefour dezvoltă „Act for Food" prin patru arii: produse BIO, Mărci...

Top-ul vizibilității mărcilor de carne, în on-line, în luna septembrie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 octombrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna septembrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

EuroCommerce: Directiva UTPs protejează multinaționalele, lovind în retail, fermieri, IMM-uri și consumatori
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 17 octombrie 2018

Vorbind după votul comisiei AGRI din Parlamentul European, care a modificat regulile Directivei privind comportamentul abuziv al comercianților în relațiile cu furnizorii (UTPs)., directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a avertizat că dezbaterea și votul în Parlament au determinat o ”vânătoare de vrăjitoare”,...

A avut loc a 14-a reuniune a Grupului de Lucru LEADER
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 octombrie 2018

(Comunicat) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, prin Rețeaua Națională de Dezvoltare Rurală, a organizat în perioada 11-12 octombrie 2018, la Gura Humorului cea de-a 14-a reuniune a Grupului de Lucru LEADER (GLL), cu tematica: Infrastructură socială și cooperare - sM 19.3.   La eveniment au participat experți...