Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Imm-urile vor primi bani europeni pentru publicitate

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit unei stiri publicata de Evenimentul zilei, citand Capital, micile afaceri de la noi sunt sustinute cu fonduri europene pentru a-si creste competitivitatea, astfel incat sa-si poata exporta productia.

Participarea la targuri si expozitii si publicitatea in spatiul virtual sunt doua dintre modalitatile de promovare a IMM-urilor finantate prin acest apel de proiecte. Valoarea maxima a sprijinului financiar nerambursabil este de 840.000 de lei (200.000 de euro) pe proiect, dar nu mai mult de 20% din valoarea cifrei de afaceri inregistrate in ultimul an de firma care solicita finantarea.

Sunt considerate cheltuieli eligibile participarile la targuri si expozitii internationale si participarile la misiuni economice in strainatate.

Totodata, sunt eligibile si cheltuielile legate de elaborarea si productia de materiale tiparite/inscriptionate de promovare a firmei, cele pentru promovarea online, precum si serviciile legate de activitati de promovare pe noi piete interne, pe piete internationale si marketing.
In aceeasi categorie intra si serviciile de identificare a furnizorilor/ clientilor externi.

Pentru a obtine fonduri europene, firma trebuie sa nu se afle in insolventa, in faliment sau lichidare si sa nu aiba obligatii bugetare de plata nete ce depasesc 1/12 din totalul obligatiilor datorate in ultimul an.

O alta conditie este ca aceasta sa nu se afle intr-o situatie grava de incalcare contractuala pentru neindeplinirea obligatiilor provenind dintr-o procedura de achizitii sau dintr-o alta finantare din fondurile Comisiei Europene.

De asemenea, in faza de inregistrare si depunere a cererii de finantare, solicitantul va trebui sa dovedeasca faptul ca are capacitatea financiara de a asigura cel putin cofinantarea cheltuielilor eligibile ale proiectului.
Cititi mai mult: IMM-urile primesc bani pentru reclama pe net – Economie > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/imm-urile-primesc-bani-pentru-reclama-pe-net-950987.html#ixzz1bZyrz6y1

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...

Imm-urile vor primi bani europeni pentru publicitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unei stiri publicata de Evenimentul zilei, citand Capital, micile afaceri de la noi sunt sustinute cu fonduri europene pentru a-si creste competitivitatea, astfel incat sa-si poata exporta productia.

Participarea la targuri si expozitii si publicitatea in spatiul virtual sunt doua dintre modalitatile de promovare a IMM-urilor finantate prin acest apel de proiecte. Valoarea maxima a sprijinului financiar nerambursabil este de 840.000 de lei (200.000 de euro) pe proiect, dar nu mai mult de 20% din valoarea cifrei de afaceri inregistrate in ultimul an de firma care solicita finantarea.

Sunt considerate cheltuieli eligibile participarile la targuri si expozitii internationale si participarile la misiuni economice in strainatate.

Totodata, sunt eligibile si cheltuielile legate de elaborarea si productia de materiale tiparite/inscriptionate de promovare a firmei, cele pentru promovarea online, precum si serviciile legate de activitati de promovare pe noi piete interne, pe piete internationale si marketing.
In aceeasi categorie intra si serviciile de identificare a furnizorilor/ clientilor externi.

Pentru a obtine fonduri europene, firma trebuie sa nu se afle in insolventa, in faliment sau lichidare si sa nu aiba obligatii bugetare de plata nete ce depasesc 1/12 din totalul obligatiilor datorate in ultimul an.

O alta conditie este ca aceasta sa nu se afle intr-o situatie grava de incalcare contractuala pentru neindeplinirea obligatiilor provenind dintr-o procedura de achizitii sau dintr-o alta finantare din fondurile Comisiei Europene.

De asemenea, in faza de inregistrare si depunere a cererii de finantare, solicitantul va trebui sa dovedeasca faptul ca are capacitatea financiara de a asigura cel putin cofinantarea cheltuielilor eligibile ale proiectului.
Cititi mai mult: IMM-urile primesc bani pentru reclama pe net – Economie > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/imm-urile-primesc-bani-pentru-reclama-pe-net-950987.html#ixzz1bZyrz6y1

Neomanager, sistemul de gestiune profesional de la Transart
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 mai 2018

(Comunicat) Transart, unul dintre cei mai dinamici și experimentați furnizori naționali de soluții integrate pentru managementul afacerilor celebrează 23 de ani de când Neomanager a debutat pe piața din România. Fiind una dintre primele aplicații native Windows, Neomanager s-a impus ca sistem integrat de gestiune a afacerilor datorită...

Salamul de Sibiu, Telemeaua de Ibănești și Novacul afumat, vedete în Lituania
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 mai 2018

(Comunicat) În perioada 24-26 mai 2018 se va desfășura la Vilnius, Lituania, cea de-a 22-a ediție a expoziției internaționale AgroBalt 2018, una dintre cele mai semnificative și impozante expoziții internaționale pentru agricultură și industrie alimentară din Țările Baltice.   Evenimentul este organizat în cadrul...

Schimbare în conducerea KolnMesse
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 mai 2018

(Comunicat) Anne Schumacher (37) a devenit noul Vicepreședinte responsabil cu domeniul de expertiză al Koelnmesse în domeniul alimentației și alimentelor. În noua sa funcție, doamna Schumacher va fi responsabilă pentru târgurile Anuga, ISM, Eu'Vend & coffeena, Veganfach, Anuga FoodTec și ProSweets Köln, din cadrul portofoliului de...

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...