Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Importurile de carne, asteptate sa creasca in japonia

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit studiilor de specialitate, criza economica ii forteaza pe japonezi sa renunte la carnea produsa local, mai scumpa, si sa cumpere in loc carne si produse din carne importate, cu preturi mai mici. Astfel, in prima jumatate a acestui an importurile de carne de vita ale acestei tari au crescut cu aproximativ 3% fata de aceeasi perioada din 2008. Carnea de vita obtinuta in Japonia are un pret de aproximativ doua ori mai mare decat cea importata. Specialistii japonezi estimeaza ca in a doua jumatate a anului va continua sa creasca cererea pentru carnea importata, tocmai ca urmare a comportamentului de consum influentat de criza. Femierii japonezi au solicitat ajutoare de stat pentru a fi protejati de noile obiceiuri de consum.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...