Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

In 2009 sprijinul pentru productia zootehnica ar putea creste cu 30%

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Suma totala acordata de stat in acest an pentru sprijinul financiar in sectorul zootehnic ar urma sa creasca cu aproape 30%, de la 600 milioane lei la 778,2 milioane de lei potrivit unui proiect de hotarare de Guvern elaborat de Ministerul Agriculturii, care modifica o hotarare a fostului Executiv. Potrivit proiectului, alocari suplimentare vor fi directionate catre producatorii de carne de pasare, carne de porc in carcasa, oua si lapte.

Pentru imbunatatirea calitatii si a parametrilor de productie pentru oua de consum, suma totala ar urma sa creasca de la 213 milioane de lei la 240 de milioane de lei. O alta modificare vizeaza productia de carne, unde sprijinul financiar total urca de la 200 de milioane de lei la 230 de milioane de lei. Insa unele fonduri acordate pentru sustinerea ameliorarii efectivelor de animale vor fi reduse. Din aceasta categorie, sprijinul total pentru elaborarea si intretinerea sistemului informatic, constituirea bazelor de date si estimarea valorii de ameliorare a animalelor se va reduce de la 1,5 milioane de lei la 100.000 de lei, iar cel pentru efectuarea analizei calitatii produselor animaliere in vederea evaluarii genetice, de la 1,45 milioane de lei la 10.00 de lei. Cuantumul valorilor unitare va ramane neschimbat pentru toate categoriile de produse.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...