Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

In 2010, smithfield-romania a avut un profit de patru ori mai mic

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform unei stiri publicata de mediafax, profitul operational al grupului american Smithfield Foods in Romania a scazut de aproape patru ori in anul fiscal 2011, incheiat in aprilie, de la 35 milioane de dolari in anul anterior la 9,2 milioane de dolari, din cauza incheierii unui program guvernamental de subventii.

Valoarea vanzarilor grupului american pe piata romaneasca a urcat cu 9%, de la 182,4 milioane de dolari la 199 milioane de dolari, potrivit raportului financiar al Smithfield.

Grupul a primit subventii guvernamentale mai mici cu 32,2 milioane de dolari in anul fiscal incheiat in aprilie, fata de precedentele 12 luni, din cauza incheierii programului guvernamental. Smithfield nu se asteapta ca operatiunile din Romania sa inregistreze profit in anul fiscal actual, inceput in mai.

„In Romania, operatiunile noastre de procesare a carnii se confrunta cu dificultati generate de economia slaba si cererea scazuta. Ca urmare, nu ne asteptam ca operatiunile de procesare a carnii din Romania, cele mai mici din cadrul diviziei internationale, sa fie profitabile in anul fiscal 2012”, se arata in raport.

Pe ansamblu, Smithfield se asteapta ca operatiunile internationale, care includ, pe langa Romania, Polonia si Mexic, sa inregistreze rezultate pozitive in anul fiscal in curs. Volumul vanzarilor din Romania a crescut cu 22% in intervalul analizat, in timp ce pretul mediu de vanzare pe carcasa a scazut cu 10%.

Totodata, numarul de porci procesati de operatiunile din Romania ale grupului a crescut cu 17%, in timp ce costul de crestere, calculat la 100 de livre (45,36 kilograme) a scazut cu 17%. La nivel de grup, Smithfield a raportat un profit net de 521 milioane de dolari, fata de un rezultat negativ de 101,4 milioane de dolari in anul fiscal anterior, in timp ce vanzarile au urcat cu 9%, la 12,2 miliarde de dolari.

Grupul a intrat pe piata romaneasca in 2004, cand a achizitionat firmele Agrotorvis si Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distributie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucuresti, precum si un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.

Caravana Meseriilor AHK își continuă drumul
Autor: meatmilk  /   vineri, 18 mai 2018

(Comunicat) Caravana Meseriilor din domeniul automotive are ca scop informarea elevilor de clasa a VIII-a și a părinților acestora în legătură cu posibilitatea înscrierii în clasele de învățământ dual și profesional și prezentarea avantajelor parcurgerii acestui traseu profesional. Vor avea loc discuții despre locurile de muncă...

Semifinalele „Arenei Bucătarilor” 2018, în acest weekend, la București
Autor: meatmilk  /   vineri, 18 mai 2018

(Comunicat) Bucureștiul redevine pe 19 și 20 mai capitala gastronomiei românești, odată cu desfășuarea semifinalelor celebrei competiții gastronomice Arena Bucătarilor, ajunsă la a zecea ediție și organizată de Selgros Cash & Carry.   Cele patru semifinale regionale – Est, Centru, Vest și București - se...