Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În 2014, Carrefour trece în on-line

Autor: Ilie Stoianluni, 29 iulie, 2013

Dupa trei luni de derulare a unui proiect-pilot de magazin online, Carrefour a lansat oficial site-ul www.carrefour-online.ro, cu circa 10.000 de SKU-uri listate si livrari in Bucuresti si in comunele limitrofe.

Obiectivul final al retailerului este de a duce in online intregul hypermarket, adica integrarea in sortimentatia magazinului virtual a unui numar de peste 50.000 de articole.

Cea mai mare problema ar putea fi vanzarea online a produselor congelate, care necesita conditii speciale de transport. In prezent, pe site pot fi comandate atat produse care nu necesita depozitare la temperatura controlata, cat si alimente refrigerate, se afirmă în Magazin Progresiv.

”Pentru magazinul online am selectat produsele din Top vanzari in hypermarketurile Carrefour si cateva exceptii. Scopul nostru final este sa avem toate produsele din hypermarket listate pe site; speram ca la inceputul lui 2014 sa realizam acest lucru”, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce la Carrefour Romania. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

În 2014, Carrefour trece în on-line

Autor: luni, 29 iulie, 2013

Dupa trei luni de derulare a unui proiect-pilot de magazin online, Carrefour a lansat oficial site-ul www.carrefour-online.ro, cu circa 10.000 de SKU-uri listate si livrari in Bucuresti si in comunele limitrofe.

Obiectivul final al retailerului este de a duce in online intregul hypermarket, adica integrarea in sortimentatia magazinului virtual a unui numar de peste 50.000 de articole.

Cea mai mare problema ar putea fi vanzarea online a produselor congelate, care necesita conditii speciale de transport. In prezent, pe site pot fi comandate atat produse care nu necesita depozitare la temperatura controlata, cat si alimente refrigerate, se afirmă în Magazin Progresiv.

”Pentru magazinul online am selectat produsele din Top vanzari in hypermarketurile Carrefour si cateva exceptii. Scopul nostru final este sa avem toate produsele din hypermarket listate pe site; speram ca la inceputul lui 2014 sa realizam acest lucru”, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce la Carrefour Romania. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Transavia controlează integral lanțul de producție
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din...

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014. Referindu-se la evoluția...

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg, de opt ori mai mic decât, de exemplu, în Spania sau Franța. Din totalul consumului, doar 13% din peştele de pe piaţă este pescuit în apele româneşti sau crescut în fermele piscicole din ţara noastră. În condițiile în care 87 % din pește este importat, ajung în magazine...

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...