Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

În octombrie, târgul Anuga va găzdui conferința internațională iFood 2019

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 18 septembrie, 2019

(Comunicat) Cel mai mare târg mondial dedicat Industriei alimentare, Anuga 2019, care se va desfășura la MesseKoln în perioada 5-9 octombrie, va găzdui lucrările Conferinței iFood 2019, care va avea loc in ziua de 7 octombrie.

 

iFood 2019

 

Producția globală de produse alimentare este în continuă schimbare: evoluțiile tehnologice și schimbările socio-economice modelează și schimbă în mod constant activitățile economice. Așa-numitele megatrends stabilesc noi standarde pentru industria alimentară.

 

Digitalizarea, noile concepte de producție, schimbarea nevoilor consumatorilor și conceptele actuale de durabilitate duc la o mare varietate de oportunități, în special pentru bunurile de consum de zi cu zi. Indiferent dacă producția, distribuția sau comercializarea – disponibilitatea de a recunoaște schimbările rapid și de a se adapta la noile evoluții este necesară pentru succesul antreprenorial.

 

Durabilitate – Noi concepte pentru alimente

 

Durabilitatea în dimensiunile sale ecologice, sociale și economice a devenit motorul principal al inovațiilor și reprezintă un punct de vânzare puternic pentru produsele alimentare. Probleme precum etica, bunăstarea animalelor, eficiența resurselor, autenticitatea alimentară și sănătatea consumatorilor modelează dezbaterea publică despre producția și consumul de alimente.

 

Durabilitatea a devenit un instrument folosit de diferiți actori de pe piață și grupuri de interese pentru a poziționa și interpreta problemele într-un mod nou. În cadrul conferinței iFood 2019, subiectul sustenabilității este abordat pragmatic. Vorbitorii noștri se aruncă în acest subiect larg din perspective diferite. Astfel, acestea vă vor oferi cunoștințe de expertiză din punct de vedere economic, științific și de marketing.

 

Digitalism – Blockchain și inteligență artificială

 

Digitalizarea progresivă are câteva implicații majore pentru lanțul alimentar. Pe de o parte, deschide noi canale de distribuție (online). Pe de altă parte, soluțiile de date mari oferă companiilor un mijloc puternic de a analiza piețele și de a îmbunătăți procesele proprii în moduri diferite.

 

Ce oportunități oferă digitalizarea industriei alimentare în ceea ce privește transparența și trasabilitatea? Unde găsim acum Inteligența artificială și ce rol va juca Inteligența artificială în viitor? În cadrul Conferinței iFood 2019, experții vor vorbi despre status quo-ul digitalizării și vă vor oferi cele mai noi informații despre impactul și oportunitățile economice, precum și subiectele interesante despre Inteligența artificială și Bockchain.

 

Inovații – Creșterea transferului de cunoștințe

 

Obiceiurile nutriționale sunt subiecți în continuă schimbare. Cum pot producătorii de produse alimentare să ia deciziile corecte de a-și proiecta portofoliul de produse și de a-și schimba procesele de fabricație în confuzia tendințelor de scurtă durată? Pot platformele de producție mai flexibile, cum ar fi imprimarea 3D sau extruziunea, să îmbunătățească competitivitatea? Descentralizarea producției este cheia pentru a satisface dorința consumatorului de o mai mare individualizare a produselor? Jucători și experți cunoscuți vor comenta acest lucru la Conferința iFood 2019.

 

Alimente noi – tendințe în sistemul alimentar global

 

Schimbarea piețelor alimentare globale reprezintă provocări noi față de toate părțile interesate de-a lungul lanțului valoric alimentar. Noile tendințe alimentare duc la creșterea suplimentară a cererii de alternative la surse de proteine ​​animale. Pe lângă cerințele ridicate în ceea ce privește calitatea produselor, durabilitatea, controlul proceselor și logistică, există o importanță deosebită:

 

Ce atinge consumatorii? Ce tendințe ne putem aștepta în sistemul alimentar global? Și ce măsuri sunt adecvate pentru a asigura costurile de producție și distribuție accesibile și, în același timp, pentru a oferi consumatorului final alimente noi de înaltă calitate? La aceste întrebări vor răspunde vorbitorii la Conferința iFood 2019.

Danish Crown și-a lansat noua campanie de rebranding
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 7 octombrie 2019

Schimbarea identității este desfășurată în 75 de fabrici și filiale din întreaga lume, inclusiv printr-un nou site care stabilește noua direcție axată pe durabilitate. În următoarele luni, noul brand corporativ al Danish Crown va începe să apară pe produsele sale.   „Vrem să creăm o legătură mai strânsă între...

IDF a sărbătorit Ziua Mondială a Laptelui în Școli
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 3 octombrie 2019

Federația Internațională a Laptelui (IDF) a sărbătorit Ziua Mondială a Laptei Școlare în cadrul Summit-ului Mondial al Laptelui IDF 2019 de la Istanbul, Turcia, anunțând o revizuire a programelor globale de lapte școlar.   În urma cercetărilor sale anterioare, Federatia a anunțat elaborarea unui nou buletin pentru...