Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

In premiera la Alimentaria, Negro 2000 mizeaza pe produse naturale 100 %

Autor: Ilie Stoianluni, 16 aprilie, 2018

Cu o cota de export de doar 5 % din volumul total de afaceri, Negro 2000 dovedeste prin participarea in premiera la targul Alimentaria ca este decisa sa iasa tot mai mult pe pietele internationale, asta, dupa ce, asa cum am anuntat anterior, si-a intensificat prezenta si in zona publicitatii, pe plan intern.

 

Referindu-se la acest moment, domnul Dragos Trache-Coordonator de Export al companiei, ne-a declarat ca atuul pe care mizeaza firma bucuresteana, in oferta pe care o directioneaza spre viitorii beneficiari externi, este pestele afumat natural, cu rumegus de fag, dupa o reteta scotiana. De altfel, asa cum ne-a declarat domnul Trache, Negro 2000 este in prezent singura firma romaneasca de profil care mai afuma natural.

 

Un alt atuu o reprezinta salatele de incre fara conservanti dar, si mai important, marea capacitate a tehnologilor companiei de a adapta retetele potrivit specificului national al fiecareti tari, la gustul local, acolo unde produsele cu marca Negro 2000 sunt exportate. (Corespondenta de la Barcelona, 16 aprilie 2018, Ilie Stoian)

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Angst
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

Acum, când se apropie cele două mari sărbători, cea a Zilei Naționale și a Centenarului Marii Uniri, ele sunt întâmpinate de grupul de firme Angst-Salsi de pe poziția celor care au probat faptul că au reușit să fie nr. 1 în privința calității produselor din carne.   Indiferent de gama de produse la care ne-am referi, ele...

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Cris-Tim
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

Cris-Tim inseamna un sfert de secol de existenta, companie pornita din dorinta mea si a sotiei mele, de a oferi romanilor posibilitatea de a manca sanatos!   Intre timp, tot ce am creeat  s-a transformat si am devenit  un grup de companii, atat in mezeluri, dar si in produse lactate, catering, culturi cerealiere, ferma de vaci.  In...