Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

In premiera la Alimentaria, Negro 2000 mizeaza pe produse naturale 100 %

Autor: Ilie Stoianluni, 16 aprilie, 2018

Cu o cota de export de doar 5 % din volumul total de afaceri, Negro 2000 dovedeste prin participarea in premiera la targul Alimentaria ca este decisa sa iasa tot mai mult pe pietele internationale, asta, dupa ce, asa cum am anuntat anterior, si-a intensificat prezenta si in zona publicitatii, pe plan intern.

 

Referindu-se la acest moment, domnul Dragos Trache-Coordonator de Export al companiei, ne-a declarat ca atuul pe care mizeaza firma bucuresteana, in oferta pe care o directioneaza spre viitorii beneficiari externi, este pestele afumat natural, cu rumegus de fag, dupa o reteta scotiana. De altfel, asa cum ne-a declarat domnul Trache, Negro 2000 este in prezent singura firma romaneasca de profil care mai afuma natural.

 

Un alt atuu o reprezinta salatele de incre fara conservanti dar, si mai important, marea capacitate a tehnologilor companiei de a adapta retetele potrivit specificului national al fiecareti tari, la gustul local, acolo unde produsele cu marca Negro 2000 sunt exportate. (Corespondenta de la Barcelona, 16 aprilie 2018, Ilie Stoian)

Mondelez International își îndeplinește obiectivele de impact 2020
Autor: meatmilk  /   luni, 27 august 2018

(Comunicat) Mondelēz International a prezentat recent, în raportul său privind impactul pentru creștere economică din 2017 (Impact for Growth Progress Report), progrese importante în ceea ce privește obiectivele de impact pentru 2020.   Raportul detaliază progresele înregistrate atât în domeniul agriculturii sustenabile și a...

Vascar lansează platforma Alege Natural, Fără E-uri
Autor: meatmilk  /   miercuri, 1 august 2018

(Comunicat) Vascar, unuldintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță lansarea platformei Alege Natural, Fără E-uri, care cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale.   În urma unui studiu de piață intern realizat de către Vascar la începutul acestui an, 83% dintre consumatori au...