Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În toamnă, la SIAL-Paris, sunt așteptate peste 7.200 de companii din 109 țări

Autor: Ursachi Veronicamiercuri, 11 aprilie, 2018

Ediția din acest an a târgului SIAL, de la Paris, va avea loc în perioada 21-25 octombrie 2018, acolo unde sunt așteptate să expună peste 7.020 de companii din 109 țări, acoperind întreaga plajă de interes, de la ingrediente, la produse prelucrate, inclusiv produse proaspete.

 

Dintre cele mai importante Saloane care vor fi organizate în cele 21 de sectoare de expoziție, amintim:

 

  • Băuturi
  • Carne de vită
  • Echipamente și servicii
  • Alimente conservate
  • Alimente gourmet
  • Produse alimentare dulci
  • Fructe și legume
  • Produse congelate
  • Produse alimentare semi-procesate, ingrediente și soluții de externalizare
  • Produse organice
  • Produse de sănătate și suplimente alimentare
  • Produse din fructe de mare
  • Lactate
  • Ready Meal
  • Carne
  • Mâncare pentru animale de companie
  • Carne de pasăre
  • Vin și băuturi spirtoase

 

Echipa Meat.Milk va fi prezentă și la acest mare eveniment, urmând să relateze în timp real despre participarea companiilor românești, dar și despre manifestările prilejuite de SIAL 2018.

Irlanda cere Uniunii Europene să retragă carnea de vită braziliană din negocierile Mercosur
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 iulie 2018

Asociația Fermierilor din Irlanda (IFA) a cerut Comisiei Europene să scoată din negocierile acordului Mercosur tema cărnii de vită din Brazilia, din cauza faptului că fermierii acelei țări "nu reușesc în mod continuu" să respecte standardele UE.   Comisia Europeană a publicat ultimul raport privind sănătatea și...

Parmigiano Reggiano, cel mai influent AOP din lume!
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 4 iulie 2018

Potrivit clasamentului Ipsos al "Celor mai influente mărci din 2018", Parmigiano Reggiano este cel mai influent AOP din lume pentru al doilea an de funcționare.   Cu toate acestea, pentru consumatorii italieni, brânza este al doilea cel mai important brand din sectorul alimentar, după Nutella. Pentru grupul "boomers" (cu vârste...