Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

In tulcea e un singur abator autorizat pentru taierea mieilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) In judetul Tulcea, se pare ca mieii vor fi taiati intr-un singur abator. In tot judetul doar o unitate de acest tip este autorizata pentru sacrificarea mieilor, potrivit Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA) Tulcea, alte doua unitati putand fi autorizate temporar.

In momentul de fata, intr-un singur abator din judetul Tulcea, aflat in comuna Stejaru, s-ar putea sacrifica miei, alte doua unitati din raza localitatilor Ceamurlia si Cerna putand fi autorizate temporar, a spus directoarea DSVSA, Marilena Tertis.

Potrivit sursei, in ultima saptamana, medicii veterinari au efectuat 168 de actiuni pentru verificarea calitatii produselor comercializate in aceasta perioada, controalele soldandu-se cu doua sanctiuni in valoare de 1.320 de lei.

ªefa Directiei Sanitar-Veterinare a amintit totodata ca, potrivit unui ordin al autoritatii nationale de resort, producatorii dar si consumatorii pot beneficia incepand din acest an de analize ale produselor la preturi cu pana la 75% mai mici decat cele practicate anul trecut.
Sunt tarife care au scazut cu pana la 75% fata de cele din anul 2011.

Laboratorul Tulcea are un numar de 96 de analize acreditate RENAR si este de mentionat faptul ca buletinele noastre sunt valabile in orice tara a UE si sunt in beneficiul producatorilor si al consumatorilor, a conchis directoarea DSVSA, Marilena Tertis.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...